Pylki traw /HELP!!!

1. Data: 2001-05-18 16:16:33

Temat: Pylki traw /HELP!!!
Od: "Negatyw" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Pylki traw daja juz sie alergikom we znaki... :(((
Sporo roznej masci lekow w aptekach. Nie chcialbym na poczatku sezonu
pylenia traw, faszerowac sie tabletami (Zyrtec itp). Kupilem juz krople do
nosa (w sprayu) o nazwie BECONASE (niestety 20zl). Sa zdecydowanie
przyjemniejsze od wykrecajacego nos BUDESONID. Pozostaja jeszcze oczy -
jakie krople do oczu polecacie ???

Pozdro
Negatyw
n...@p...pl

2. Data: 2001-05-19 13:17:36

Temat: Re: Pylki traw /HELP!!!
Od: "Marcin" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sporo roznej masci lekow w aptekach. Nie chcialbym na poczatku sezonu
> pylenia traw, faszerowac sie tabletami (Zyrtec itp).

Pierwszy rok sie lecze, bo mialem silny katar zawsze latem. W styczniu
mialem takie kropelki a teraz moja alergolog powiedziala, zebym przez
miesiac codziennie lykal Zyrtec. Czy Zyrtec jest Zdrowy ? Jak dziala ?

Pozdrawiam
Marcin

3. Data: 2001-05-19 16:45:09

Od: "TWEEDY" <1...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Negatyw napisał(a) w wiadomości: <9e3hv2$n92$1@news.tpi.pl>...
Pozostaja jeszcze oczy -
>jakie krople do oczu polecacie ???

polecam CROMOHEXAL, sam używam i bardzo mi pomagają, chociaż ich działanie
jest głównie zapobiegawcze a nie doraźne ( w ulotce napisano iż pełne
działanie leku po ok 3 tg przyjmowania leku).
Bardzo pomaga mi też FLONIDAN

TWEEDY
{ Odpowiadając usuń cyferki z mojego adresu }
{ Lub d...@i...pl }
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

4. Data: 2001-05-19 16:57:16

Od: "Rafał" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciach..
Zyrtec jest antyhistaminikiem.Stąd ew.efekty uboczne (senność)ale i tak
mniejsze niż w lekach starszej generacji( np.Tavegyl).Lepszy ( tj.mniejsze
efekty uboczne chociaż chyba ciut słabszy w działaniu ) jest Claritine( nota
bene polecam polski odpowiednik -tańszy -Loratadyna 10mg -1x1
tbl.dzienie)Do nosa -dobry Budesonid nasal 3x2 psiknięcia ,lepszy ale
droższy-Flixonase.Spoza sterydów wziewnych do nosa dobre ( ale słabsze) są
kromony np.Cromohexal - do nosa ale jest też w postaci kropli do
oczu -Cromohexal combi .Kromony chociaż słabsze od sterydów mają tę zaletę
że praktycznie nie mają efektów ubocznych.Pozdrawiam,bye,Rafał

5. Data: 2001-05-19 17:45:50

Od: "Negatyw" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <i...@W...pl> napisał w wiadomości

> Czy Zyrtec jest Zdrowy ? Jak dziala ?

Jak widac z kalendarza pylenia (a ja jestem uczulony na pylki traw), to
dopiero poczatek pylenia. Nie chcialbym wiec od razu z grubej rury - czyli
tabletek. Zyrtec nie jest obojetny dla watroby... :((
Tak wiec stosuje spray do nosa i krople do oczu.

Pozdro
Negatyw

6. Data: 2001-05-19 17:46:56

Od: "Negatyw" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> oczu -Cromohexal combi .Kromony chociaż słabsze od sterydów mają tę zaletę
> że praktycznie nie mają efektów ubocznych.Pozdrawiam,bye,Rafał

Dzieki za profesjonalna podpowiedz !!! :))
A jakie krople do oczu polecasz ??? Nadmiar pylkow uderza tez po
spojowkach...

Pozdro
Negatyw

7. Data: 2001-05-20 09:50:01

Od: "Negatyw" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TWEEDY" <1...@i...pl> napisał w wiadomości

> polecam CROMOHEXAL, sam używam i bardzo mi pomagają, chociaż ich działanie
> jest głównie zapobiegawcze a nie doraźne ( w ulotce napisano iż pełne
> działanie leku po ok 3 tg przyjmowania leku).

Dzieki za info. :)) Mam nadzieje, ze recepta nie jest konieczna... ???

> Bardzo pomaga mi też FLONIDAN

To tez krople do oczu ???

Pozdro
Negatyw

8. Data: 2001-05-21 16:46:30

Od: "Marian" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negatyw" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

> Dzieki za info. :)) Mam nadzieje, ze recepta nie jest konieczna... ???

Polecam angielski OPTICROM. na jeden i drugi recepta jest konieczna (jest
nawet śmieszny upust)

> To tez krople do oczu ???

Nie, to są tabletki do łykania obiżające ogólną wrażliwość na alergię -
polecam ZYRTEC - możesz kupić w aptece bez recepty ale tylko opakowanie = 7
sztuk

9. Data: 2001-05-22 15:48:23

Od: "Negatyw" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marian" <u...@p...fm> napisał w wiadomości

> Nie, to są tabletki do łykania obiżające ogólną wrażliwość na alergię -
> polecam ZYRTEC - możesz kupić w aptece bez recepty ale tylko opakowanie =
7
> sztuk

ZYRTEC znam, ale chcialem (poki jeszcze jakos wytrzymuje...) cos do nosa +
krople do oczu.
Po co od razu sie faszerowzac chemia ???

Pozdro
Negatyw

10. Data: 2001-05-22 20:39:10

Od: "Marian" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> krople do oczu.
> Po co od razu sie faszerowzac chemia ???

Do nosa BUDESONID (u mnie bardzo skuteczny) a do oczu OPTICROM abgielski,
CROMHEXAL odpowiednik niemiecki - te też chemia i w jakiś sropniu przenika
do organizmu, wszystko zależy od twojego poziomu wrazliwości. ja zaczynam od
ZYRTCA a czym więcej pyłków w powietrzu to dochodzą jeszcze w/w i INTAL do
płuc

Pozdr

Re: Antykoncepcja.
nadwrażliwość na D3