Pyszny przepis na tort

1. Data: 2002-12-27 15:39:31

Temat: Pyszny przepis na tort
Od: "Worf" <w...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Pomocy!!!Potrzebuje dobrego przepisu na tort!!!!

1. Data: 2002-12-27 15:40:50

Temat: Re: Pyszny przepis na tort
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Worf" <w...@s...net> napisał w wiadomości
> Pomocy!!!Potrzebuje dobrego przepisu na tort!!!!

http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/tort_orzech
owy.htm
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-12-27 16:03:29

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomocy!!!Potrzebuje dobrego przepisu na tort!!!!
===========
Moja polowa zrobila na swieta tort makowy wg. Joanny
Duszczynskiej.
To byl najlepszy tort jaki jadlem!!!
Na Wielkanoc robimy orzechowy. :-}

waldek
===========

1. Data: 2002-12-27 16:23:20

Od: "Zenek" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Worf" <w...@s...net> napisał w wiadomości
> Pomocy!!!Potrzebuje dobrego przepisu na tort!!!!

Tort winogronowy z masą piankową

MASA:

8 łyżeczek żelatyny, 1/4 litra białego wina, 2 plasterki cytryny, 1 goździk,
1 laska cynamonu, 4 jajka, 170 g cukru, cukier waniliowy, szczypza soli, 300
g śmietany tortowej,

DEKORACJA:

500 g winogron, 1/2 cytryny 1 opakowanie galaretki, 75 g śmietany tortowej,
starta skórka z cytryny, listki mięty, biszkopt

WYKONANIE:

żelatynę rozpuścić w wodzie. Wino, plasterki cytryny i przyprawy korzenne
podgrzać i pozostawić na 10 min. Z jajek, 150 g cukru, cukru waniliowego i
soli ukręcić krem. Wlać przecedzone wino i przez około 2 min. ubijać w
kąpieli wodnej na gęsty krem. Wymieszać z żelatynę i wstawić do lodówki.
Zannim krem zacznie zastygać wymieszać go ze śmietaną, ubitą z resztką
cukru. Dolną część biszkopta posmarować kremem i przykryć resztą biszkopta.
Winogrona umyć, pokroić na połówki i wypestkować. Biszkopt udekorować na
wierzchu winogronami i cienkimi plasterkami cytryny. Przygotowaną według
przepisu na opakowaniu galaretką, zalać winogrona i cytrynę. Gdy galaretka
zastygnie zdjąć obręcz tortownicy, brzegi tortu posmarować bitą śmietaną,
posypać startą skórką cytryny i ozdobić liściami mięty.

--
Zenek

Vesele Vanoce a Stastny Novy Rok 2003! Milujte se a mnozte se!

1. Data: 2002-12-27 16:52:32

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

> ===========
> Moja polowa zrobila na swieta tort makowy wg. Joanny
> Duszczynskiej.
> To byl najlepszy tort jaki jadlem!!!
> Na Wielkanoc robimy orzechowy. :-}

Ukłony na wszystkie cztery strony świata!
Dziękuję za komplementy.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl