Te niby dobre knajpki...

1. Data: 2002-12-27 14:35:01

Temat: Te niby dobre knajpki...
Od: "Robert" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
tak sobie siedze i czytam jak czasami ktos sie zachwyca posilkami
serwowanymi w jakis tam knajpkach. A czy wiecie, ze w wiekszosci tych kuchni
stosowane sa produkty gotowe knora, winiar, kamisa, bonduelle i tym
podobnych... (sosy, zupy, dodatki), pyszne sosy do salatek to tez gotowce...
Wiem o tym, bo jestem hadlowcem, ktory zaopatruje gastronomie w duzych
miastach...

Naszczescie sa BARDZO NIELICZNE lokale gdzie stosuje sie naturalne produkty,
a kucharze wykazuja sie wlasna inwencja. Chwala im za to i aby bylo ich
wiecej...
Pzdr.
Robert

1. Data: 2002-12-27 15:16:33

Temat: Re: Te niby dobre knajpki...
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@t...pl> napisał w wiadomości

> Naszczescie sa BARDZO NIELICZNE lokale gdzie stosuje sie naturalne
produkty,
> a kucharze wykazuja sie wlasna inwencja. Chwala im za to i aby bylo ich
> wiecej...

TO MOZE POLECISZ JAKAS TAKA W WWIE?...

1. Data: 2002-12-27 16:33:33

Od: "Zenek" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
gotowce...
> Wiem o tym, bo jestem hadlowcem, ktory zaopatruje gastronomie w duzych

Handlowiec z Ciebie jak z koziej dupy trąbka jeśli zdradzasz tajemnice
handlowe ;o)
Działasz przeciwko sobie robiąc antyreklamę zaopatrywanym przez siebie
punktom! Brawo! ;o)
Gdybyś u mnie pracował to byś wyleciał na kopach z wilczym biletem! ;o)

--
Zenek

Vesele Vanoce a Stastny Novy Rok 2003! Milujte se a mnozte se!

1. Data: 2002-12-27 16:40:15

Od: "alla" <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
produkty,
> a kucharze wykazuja sie wlasna inwencja. Chwala im za to i aby bylo ich

Witam!
A ja sie tak zachwycalam usichtbar Barem w Berlinie, tam w egipskich
ciemnosciach spozywa sie potrawy.
Doznania niesamowite, tylko jesli wszystkie potrawy oparte sa tez na tych
sztucznosciach to bleeeeeeeee.
Alla

1. Data: 2002-12-27 17:02:45

Od: "Robert" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

O jakich tajemnicach piszesz?
To tak samo jakby powiedziec, ze wszyscy uzywaja soli i pieprzu jako
podstawowych przypraw.
zreszta chyba masz gosciu dzisiaj kiepski dzien...
wiec wyluzuj...
Papa

1. Data: 2002-12-27 17:24:14

Od: "Zenek" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podstawowych przypraw.
> zreszta chyba masz gosciu dzisiaj kiepski dzien...

Eeee ... widzę że o handlu masz nikłe pojęcie ... Radzę zmień czym prędzej
fach! ;o)

1. Data: 2002-12-27 17:35:35

Od: "Robert" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ksiazke - poradnik napisz albo uruchom 0800 z poradami,
moja wiadomosc miala jedynie charakter informacji

1. Data: 2002-12-27 18:07:37

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciemnosciach spozywa sie potrawy.
> Doznania niesamowite, tylko jesli wszystkie potrawy oparte sa tez na tych

To nie sa sztucznosci!, nie nalezy tego rozumiec jak te wszystkie Fixy
Knorra czy Maggi dostepne dla nas w handlu.To sa produkty dla restauracji
lub kawiarni np.wspaniale zamrozone wypieki, z odpowiednia instrukcja jak
nalezy je przygotowac, w jakiej temp..., ( nie w normalnych piekarnikach)
.Nie bede zdradzala innych dan, bo one sa naprawde smaczne i przygotowywane
przez dobrych kucharzy(produkcja)a potem przez dobrego kucharza w
restauracji i tutaj rzeczywiscie duzo zalezy od tej ostatniej "obrobki"wg.
instrukcji producenta.
Ilona

1. Data: 2002-12-27 18:16:43

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> punktom! Brawo! ;o)
> Gdybyś u mnie pracował to byś wyleciał na kopach z wilczym biletem! ;o)

Przypuszczam, ze Robert myli pojecie handlowca z dostawca, a wiec rozwozi
rozne produkty i juz wie co z tego robia kucharze!
Ilona

1. Data: 2002-12-27 18:23:41

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Robert " wrote:

> [...]
> podstawowych przypraw.
> zreszta chyba masz gosciu dzisiaj kiepski dzien...

Nie przejmuj sie nim,
to znany na grupach człowiek rzucający obelgami,
obrazajacy kobiety,
bardzo niesłowny,
zdradzający tajemnice korespondencji prywatnej.
Generalnie szkoda sie nim przejmowac :)

Pozdrówki :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154