Te niby dobre knajpki...

1. Data: 2002-12-27 18:57:52

Temat: Re: Te niby dobre knajpki...
Od: "Robert" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie sa sztucznosci!, nie nalezy tego rozumiec jak te wszystkie Fixy
> Knorra czy Maggi dostepne dla nas w handlu.To sa produkty dla restauracji
> lub kawiarni np.wspaniale zamrozone wypieki, z odpowiednia instrukcja jak
> nalezy je przygotowac, w jakiej temp..., ( nie w normalnych piekarnikach)
> .Nie bede zdradzala innych dan, bo one sa naprawde smaczne i
przygotowywane
> przez dobrych kucharzy(produkcja)a potem przez dobrego kucharza w
> restauracji i tutaj rzeczywiscie duzo zalezy od tej ostatniej "obrobki"wg.
> [...]
Pokaz prosze jeden produkt cateringu, w ktorym nie ma ani glutaminianu sodu
jako wzmacniacza smaku czy tez benzoesanu jako konserwanta. A ponad to, jaki
wolisz np. zurek - z proszku czy taki naturalny, robiony na prawdziwym
zakwasie...
Naturalne jest piekne...
Pzdr.
Robert

1. Data: 2002-12-27 19:33:18

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Robert" <r...@t...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
jaki
> wolisz np. zurek - z proszku czy taki naturalny, robiony na prawdziwym
Przeciez napisalam, zadne fixy , a Ty pytasz o zurek w proszku!
Ilona

1. Data: 2002-12-27 21:09:14

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>sodu
>jaki
>Przeciez napisalam, zadne fixy , a Ty pytasz o zurek w proszku!

a moze on ma Fixa na punkcie knora...

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-27 23:34:13

Od: "Zenek" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
> ksiazke - poradnik napisz albo uruchom 0800 z poradami,
> moja wiadomosc miala jedynie charakter informacji

No i jeszcze te nerwy ... Nie, nie ... Handlowe zero i tyle ...

--
Zenek

Vesele Vanoce a Stastny Novy Rok 2003! Milujte se a mnozte se!

1. Data: 2002-12-27 23:35:13

Od: "Zenek" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "I.P." <i...@g...de> napisal w wiadomosci

> Przypuszczam, ze Robert myli pojecie handlowca z dostawca, a wiec rozwozi
> rozne produkty i juz wie co z tego robia kucharze!

Hehehe ... Mozliwe.
Pozdrawiam serdecznie.

1. Data: 2002-12-28 10:12:21

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@t...pl> napisał w wiadomości

to polecilsz w koncu te knajpe bez sztucznosci w wwie, czy postanowiles
tylko bic tu piane?....

1. Data: 2002-12-30 00:49:15

Od: "Art(Gruby)" <Art[Gruby]@icbleu.org> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote: