Pytan kilka :)

1. Data: 2002-12-02 13:42:56

Temat: Pytan kilka :)
Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam ze w jednym poscie, ale nie chce smiecic:)

1) Widzialam... tusze kolorowe Bielendy! Z tego co zaobserwowalam na
szczoteczce maja dosc mocne kolory i moj wymarzony sliwkowy fiolet tez jest.
Czy ktos moze tego uzywal? Wiem, to tylko pare zlotych, ale z moich
parozlotowych "wpadek" uzbieralaby sie juz jakas seria z wyzszej polki

2) Jak uzywacie kremu ochronnego na zime?
Mowie o takich tlustych, ciezkich kremach - ja musze takiego uzywac bo mam
problemy z naczynkami.
Na ten krem mam nakladac podklad i jeszcze puder?
A kiedy wychodze z pracy nie powinnam nalozyc tego kremu jeszcze raz?
A jesli powinnam to na makijaz???
Zima zawsze mnie doprowadza do spazmow:(((

3) Poradzcie mi jakis cien w kolorze zlota, dobrzy ludzie:) Moze byc
ciemniejszy, to nawet lepiej.
A poza tym wczoraj widzialam na dwojce jakis serial o szpitalu i tam gra
Fraszynska.
Miala na powiekach przecudny, niemal przezroczysty cien w kolorze ciemnego
bezu. I wlasnie taki transparentny cien to moje marzenie.
Tak mgiekowaty i ledwie widoczny (nie perlowy)
Czy ktos widzial takie cudo???

Ufff :)

Dzieki z gory:)

Kaska

1. Data: 2002-12-02 14:19:38

Temat: Re: Pytan kilka :)
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

CZESĆ KASIA!!!
> [...]
> Czy ktos moze tego uzywal? Wiem, to tylko pare zlotych, ale z moich
> parozlotowych "wpadek" uzbieralaby sie juz jakas seria z wyzszej polki

Najpierw 1- zapomnij o tych tuszach, paskuda, ochyda, to to skleja się,
osypuje itp. Moja szefowa kupiła sobie kiedyś całą kolekcję, tych tuszy.
Później miałam straszny tydzień w pracy:)))))). Litości dla innych!

> [...]
> Na ten krem mam nakladac podklad i jeszcze puder?
> A kiedy wychodze z pracy nie powinnam nalozyc tego kremu jeszcze raz?

AD2...to tak jest taki krem deremiki tłusty. W białym kwadratowym pudełku z
granatową nakrętką też kawdratową. Nie pamiętam z jakiej serii, ale Pani w
sklepie Ci napewno znajdzie. To jedna propozycja druga, to krem Ziaji Kozie
mleko, tlusty ale OK.
Co do nakładania to najpierw krem, później podkład i puder.
Albo pomieszaj krem z podkładem i na to puder.
Nie, napewno nie powinnaś, nakładac kremu przed wyjsciem z pracy na to
wszystko. Mimo wszystko nasz kraj to nie ANTARKTYDA:)))))...

> [...]
> bezu. I wlasnie taki transparentny cien to moje marzenie.
> Tak mgiekowaty i ledwie widoczny (nie perlowy)

Złoty cień to tak : świetny... ciemniejszy ma Yves Rocher taki w sztyfcie
(nazywa się Brume Mordore).
Aha... jescze Pupa ma piękne złote, pojedyncze takie smarowane.
Beżowe ktorych nie widać..INGLOT nr 42 matowy i jaśniejszy 45 też matowy.

Uff, zaraz mi ręka odpadnie, jak są błędy to sorry nie mam siły tego
czytać:))).

Hanuś/Kaśka

1. Data: 2002-12-02 14:29:48

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oceanic ma bardzo dobry krem półtłusty. Nazywa się AA Natura Med. Ja używam
z wyciągiem z lipy, ale są jeszcze z innymi roślinkami (nie pamiętam
dokładnie jakimi). Kremik jest bardzo fajny, miło pachnie, nie uczula i nie
zostawia bardzo świecącej się buzi.
Do kupienia w aptekach.
Cena ok. 10 zl / 50 ml
Pozdrawiam serdecznie
Kasia
P.S Mimo, że Polska to nie Anktartyda, też nie znoszę zimy!!!!!!!!;)))

1. Data: 2002-12-02 14:36:55

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S Mimo, że Polska to nie Anktartyda, też nie znoszę zimy!!!!!!!!;)))

No co Wy, dziewczyny a narty, a orły, sanki, kuligi????, calowanie się gdy
pada śnieg w lesie.
Tego też nie lubicie?

Hanuś

1. Data: 2002-12-02 14:40:29

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> No co Wy, dziewczyny a narty, a orły, sanki, kuligi????, calowanie się gdy
> pada śnieg w lesie.
> Tego też nie lubicie?

Wiesz, Hanuś... jak bedziesz w moim wieku i plecy Cie zaczna lupac to
docenisz lato... A jak sie caluje na mrozie to potem moga usta odpasc:)))

A tak na serio ja w zimie najbardziej lubie to, ze mozna usiasc wieczorem z
kubkiem kakao, przytulic sie do siebie i tak sieeedziec i sobie nawet usnac.
I wie sie, ze ten wieczor jest dlugi:)
A zimna nienawidze, tak widac jestem zaprogramowana.:(

Dzieki za odpowiedzi

1. Data: 2002-12-02 14:57:47

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hm co do kremu to moze z Avonu dosc sobie go cwale a teraz jest nawet w
promocji
a ten cien co miala t aaktorka to na pewno byl z wyzszej polki ja mam
rewelacyjny zloty Versace.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2002-12-02 17:47:29

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, Hanuś... jak bedziesz w moim wieku

hm...hm...nie ma się czym chwalić ale w Twoim wieku to byłam kilka lat
temu..eh:))))

> Dzieki za odpowiedzi

Bardzo proszę:)

Hanuś

1. Data: 2002-12-02 18:51:27

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A jesli powinnam to na makijaz???
> Zima zawsze mnie doprowadza do spazmow:(((

poniewaz rozmawialam o tym z pania dermatolog, to musze powiedziec ze to
napewno dobry sposob na naczynka; a mianowicie:
-krem nawilzajacy (ja stosuje akurat nevea soft) x 2/dzien
-krem auriderm (b. dobry na naczynka-goracom polecam. dostaniesz go u
dobrego komstologa-dermatologa) x2
-fluid
-puder

1. Data: 2002-12-02 18:54:49

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No co Wy, dziewczyny a narty, a orły, sanki, kuligi????, calowanie się gdy
> pada śnieg w lesie.
> Tego też nie lubicie?

Narty super, ale w góry mam daleko...;(
Kulig bomba!!!
Całowanie się w lesie kiedy pada śnieg - nie wiem, muszę spróbować...
W sumie Hanuś masz racje - nie jest tak źle...
Pozdrawiam cieplutko
Kasia

P.S Ale całowanie pod palmami, albo w ciepłym morzu, hmmm...

prezent dla mamy
Spodnie
nowa
SÓL NA BUTACH