Re: Pytania

From: Astec SA <b...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pytania
Date: Thu, 20 Jul 2000 15:05:15 GMT

Ania Lipek wrote:
> Witajcie jelopy!!!

Ave!

> 1. Czy jest jakis sposob na tesknote? Co zrobic aby nad tym uczuciem
> zapanowac?

Nie myśleć w kółko o tym. Zająć się czymś absorbującym np. pomocą
dla innych.

> 2. Jak opanowac wielka chec seksu?

Rozładować ją. Zalecany mężczyzna, a w najgorszym razie paluszek lub wibratorek...

> 3. Jak powiedziec facetowi, ze sie chce z nim to robic? Czy wypada?

Nie. Z listu pewnej dziewczyny na forum eterii widzę, że metoda ta nie
popłaca, choć ja osobiście cenię sobie szczerość.
Lepiej go po prostu podpuść, aby sam Cię zaciągnął do łóżka :))

> 4. Skad wiadomo, ze ktos nas naprawde kocha? Czy to, ze ktos o tym mowi i
> sie z nami caluje to wystarczajacy dowod?

Bucha cha cha cha cha!! Dobry żart tynfa wart :))))
"Po czynach ich poznacie" jak to mówi mądra księga, ale raczej nie akurat
typu w tym przypadku :)))

> 5. Co robic w chwilach, kiedy czlowiek sie czuje gorszy?

Wziąć się w garść - są jeszcze gorsi. :))

> 6. Co trzeba robic, zeby sie dobrze uczyc bez posiadania umiejetnosci
> koncentrowania sie? Co zrobic gdy nauka do tego stopnia zanudza, ze czlowiek
> zasypia?

Nie da się bez koncentracji niczego porządnie zrobić. Tym bardziej nauczyć.

> 7. Po czym poznac, ze czlowiek jest jakis dziwny?

Poproszę o łatwiejsze pytanie...

> 8. Czy ja jestem dziwna?

Tak.

> 9. Dlaczego ocenia sie ludzi po tym ile maja lat?

To jest jeden z elementów oceny. A uwzględniany jest bo
wiek decyduje o stanie rozwoju człowieka, o jego możliwych
doświaczeniach, refleksjach, osiągnieciach itp. itd.

> 10. Ile trzeba miec lat aby byc dojrzalym?

Dwadzieścia parę. Ale to, że ktoś tyle ma nie świadczy, że jest dojrzały.

> 11. Czy tutaj naprawde sa sami dorosli?

A kto to wie!?

pozdrawiam
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net