Re: Pytania

From: "art69" <a...@s...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pytania
Date: Thu, 20 Jul 2000 16:22:40 GMT

Ania Lipek napisał(a) w wiadomości:
<7fEd5.25532$pD2.523252@news.tpnet.pl>...

1. Czy jest jakis sposob na tesknote? Co zrobic aby nad tym uczuciem
zapanowac?
***
należy wykorzystać siłę tego uczucia i przenieść je na inne rejony
osobowości np. zainteresowania.
2. Jak opanowac wielka chec seksu?

***
najlepiej poczytać lwa- starowicza. poważnie! sama lektura rozładowuje chuć.
i jest to lektura na lata!
>3. Jak powiedziec facetowi, ze sie chce z nim to robic? Czy wypada?
***
seks ma byc kontynuacją bliskości psychicznej. jeśli nie jest kontynuacją to
możesz się rozczarować.
to być może wypada, ale z reguły taki facet nie będzie miał do ciebie
szacunku i będzie spostrzegał Cię jako łatwą.
>4. Skad wiadomo, ze ktos nas naprawde kocha? Czy to, ze ktos o tym mowi i
sie z nami caluje to wystarczajacy dowod?
w Twoim wieku, ten któremu się recę trzęsą i ten który nie wie jak
pocałować, ten niesmiały, ten kocha miłością romantyczną. dla innych to
poligon doświadczeń zmysłowych.
>5. Co robic w chwilach, kiedy czlowiek sie czuje gorszy?
wyszukać w sobie przynajmniej trzy cechy pozytywne
>6. Co trzeba robic, zeby sie dobrze uczyc bez posiadania umiejetnosci
>koncentrowania sie? Co zrobic gdy nauka do tego stopnia zanudza, ze
czlowiek
>zasypia?
nie mozna uczyć się bez koncentracji. i gdy nauka zanudza i człowiek zasypia
wtedy otrzymuje się ocenę negatywną. ocena negatywna jest wystarczającą
motywacją do kontynuacji nauki. jesli tak bardzo nie lubisz szkoły to z
pewnością zdziwisz się po latach, że bezsens szkoły (nie nauki!) spowoduje
Twój pęd do wiedzy.
>7. Po czym poznac, ze czlowiek jest jakis dziwny?
***
gdy doszukuje się w samym sobie dziwnych cech i swoje zachowanie uważa za
dziwne.
>8. Czy ja jestem dziwna?
***
dziwna nie jesteś. jesteś nadpobudliwa.
>9. Dlaczego ocenia sie ludzi po tym ile maja lat?
***
bo kazdy z wiekiem chce być ważny.
>10. Ile trzeba miec lat aby byc dojrzalym?
***
wiek nic nie ma wspólnego z dojrzałością. z pewnością trzeba nad tym
pracować przypuśćmy od 16 roku życia, a na efekty można nawet czekać do
końca życia. ja nigdy nie chciałbym do końca dojrzeć, bo lubię zmianę.
>11. Czy tutaj naprawde sa sami dorosli?
***
nie. bo trudno być dorosłym. i nie każdy chce.