Re: Pytania

From: G I <g...@p...wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pytania
Date: 20 Jul 2000 17:03:24 GMT

"Ania Lipek" <a...@p...com> napisał / wrote:

pytania:
> 1. Czy jest jakis sposob na tesknote? Co zrobic aby nad tym uczuciem
> zapanowac?
Na tesknote jest chyba tylko jedno lekarstwo: trzeba zapomniec.
> 2. Jak opanowac wielka chec seksu?
Moze nie trzeba tego w sobie powstrzymywac.
> 3. Jak powiedziec facetowi, ze sie chce z nim to robic? Czy wypada?
Jesli jest to ktos Tobie bliski sprubowac zapytac nigdy nie zaszkodzi.
> 4. Skad wiadomo, ze ktos nas naprawde kocha? Czy to, ze ktos o tym mowi i
> sie z nami caluje to wystarczajacy dowod?
Tego czy ktos nas naprawde kocha nie wiadomo. To sie zazwyczaj czuje.
> 5. Co robic w chwilach, kiedy czlowiek sie czuje gorszy?
Pomysl o tym w czym jestes od innych lepsza.
> 6. Co trzeba robic, zeby sie dobrze uczyc bez posiadania umiejetnosci
> koncentrowania sie? Co zrobic gdy nauka do tego stopnia zanudza, ze czlowiek
> zasypia?
Skoncz jak najszybciej szkole i olej sprawe. Chyba ze jest cos co Cie interesuje, cos
wczym jestes dobra to
sprobuj uczyc sie wtym kierunku. Od nadmiaru wiedzy jeszcze nikt nigdy nie umarl,
najwyzej sie rozczarowal.
> 7. Po czym poznac, ze czlowiek jest jakis dziwny?
Czlowiek jest jakis dziwny tylko w tedy, gdy tak o nim pomyslimy.
> 8. Czy ja jestem dziwna?
Kto wie jaka jestes naprawde.
> 9. Dlaczego ocenia sie ludzi po tym ile maja lat?
Bo tak jest najwygodniej
> 10. Ile trzeba miec lat aby byc dojrzalym?
A kto mowi, ze dojrzalosc idzie w parze z wiekiem?
> 11. Czy tutaj naprawde sa sami dorosli?
Zalezy co rozumiesz przez doroslosc.

A tak na marginesie.
Aniu popieram Twoja postawe, w ktorej mimo wszystko starasz sie byc soba. To jet OK
bo nie wszyscy
maja odwage. Mam tylko jedna uwage nie dziw sie, ze uwazaja Cie za stuknieta, bo nikt
nie lubi gdy sie go
wita "czesc jelopie".Mimo to nie poddawaj sie. Bog stworzyl Cie taka, wiec mial
pewnie w tym jakis cel.

Pozdrawiam.
GI
g...@p...wp.pl