Re: Pytania drzewnopodobne (ciut dlugie).

From: w...@p...onet.pl
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Pytania drzewnopodobne (ciut dlugie).
Date: 7 Mar 2003 10:23:37 +0100

> miłorzębu -
> tym
>
> Jeden z wnioskow jaki sie nasuwa: Twoje milorzeby rosna powoli. (tj. wolniej
> niz u mnie). Widzialem tez milorzeby, ktore zostaly posadzone jako dosc duze
> juz drzewka (ponad 2m). Te rosna bardzo powoli (w pierwszych latach po
> posadzeniu pedy przyrastaly o jakies 3-5 cm; stopniowo wiecej) - uszkodzono
> im widocznie korzenie.
> Predkosc wzrostu cyprysnikow opieram na wlasnych obserwacjach.
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea

Być może moje milorzęby rosną powoli - ale wydaje mi się że raczej "książkowo" -
i one i cyprysniki mam od nasienia ...szcególnie pierwsze 3 lata dla moich
miłorzebów były powolne - byc może one trochę przemarzły a to bardzo hamuje
wzrost - jeden rok miałem taki że przyrosty były minimalne - długopęd jedynie
na jednej gałązce, na pozostałych przyrosty tylko na krótkopędach...
Też opieram się na własnych obserwacjach...:)

Pozdro
Jack