Re: Pytanie

1. Data: 2000-01-19 16:43:41

Temat: Re: Pytanie
Od: Marlena Lipińska <l...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kenneth McCoy <r...@f...onet.pl> zapisuje: >

> Ja bym zostawil. Dlugi i pelen goryczy...
> Moze nawet bardzo dluuugi...
> Warto uporzadkowac swoje resztki i pozstawic IM to co dali, a takze to
> co mi zabrali...
>
> pzdr.
> --
> Kenneth McCoy (ZOP) stdkmc+1 advkmc+1
> < Tekst tygodnia >
> <<<- Ty robisz wszystko, żeby nic nie robić ->>>

Warto uporzadkowac swoje sprawy. List wyjasnia (w kazdym razie powinien)
dlaczego ktos popelnil samobojstwo. Masz racje wtedy jest pelen goryczy.
Kiedys moj znajomy popelnil samobojstwo. Nie zostawil listu.
Do dzisiaj nie wiemy co sie stalo. Caly czas zachowywal "twarz".
Gdyby umial powiedziec co sie dzieje. Probowalibysmy mu pomoc byz przy nim.
A tak...
W kazdym razie nie uwazam, ze samobojstwo jest wyjsciem.

Marlena

1. Data: 2000-01-20 11:24:24

Od: ";-)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie uwazam aby samobojstwo bylo rozwiazaniem jakiegokolwiek problemu,
dlatego tez nie ma mowy o zadnym liscie!!!
Kosmo

1. Data: 2000-01-20 14:52:21

Od: Rad <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy kura byla jajkiem, czy jajko bylo kura...?

RE: Pomózcie, please !
Geny a ksztalt osobowosci.
Re: Kocha,nic kocha c.d.
Re: ?!?