Re: H............

1. Data: 2000-01-19 18:11:23

Temat: Re: H............
Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

Nie znoszę chamstwa i bezpodstawnego wymądrzania , a właśnie to Romanie
sobą reprezentujesz !!!!
Zmieniłam na zwykły tekst czcionkę , abyś mógł się doczytać
!!!!!!!!!!!!!
Chociaż i tak nie rozumię w czym Ci to przeszkadza ...............
A swoją psełdo gwarę , slang , czy co kolwiek to było zachowaj dla
siebie !!!!!!!!!!
Agnieszka

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-19 19:37:18

Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a) w wiadomości: <9...@g...newsgate.pl>...
> Nie znoszę chamstwa i bezpodstawnego wymądrzania , a właśnie to Romanie
>sobą reprezentujesz !!!!

Hmmmmmmm.........
Moze po kolei.
On juz i tak Cie nie czyta, nie zauwazylas? ( magiczne slowko *plonk*)
Po drugie - to Ronan , a nie Roman. Ludzie sa zwykle czuli na punkcie swoich
imion, nazwisk...
Lepiej o tym pamietac. Kariery politykow walily sie, albo rosly na tym
drobiazgu............ a nigdy nie wiadomo - jestes bardzo mloda (masz 18?),
wiec moze i tam bedziesz szukac swojej drogi.
Po drugie - on akurat nalezy do tych o wiekszej wiedzy. A jesli jeszcze ma
troche czasu (po 24 inteligencja przysycha......), to moze zacznie zauwazac
nie tylko scisle matematyczne zaleznosci w swiecie materii ozywionej.
Po trzecie :agresja jest tu zupelnie nie na miejscu. Ja akurat normalnie
"widze" Twoje
listy, ale inni dostaja gmatwanine literek.
Zwrocil Ci uwage Mariusz, zastosowalas sie , i bardzo dobrze, ale czemu taka
nagla zlosc? Na Ronana, ktory zamilkl. A moze cos przeoczylam ? Wszystko
jedno - Twoja reakcja jest zupelnie nieadekwatna do bodzca. Oczywiscie
mozesz tak dalej, ale jesli naprawde wiekszosc poczestuje Cie plonkiem? Z
kim pogadasz?

Bozena
Kubus Fatalista.

1. Data: 2000-01-19 20:17:26

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

K.F. napisal(a):

> [...]

> nie tylko scisle matematyczne zaleznosci w swiecie materii ozywionej.

> Po trzecie :agresja jest tu zupelnie nie na miejscu.

hihihihihihihi
a czemu "po drugie" jest az dwa razy, a
"po pierwszego" w ogole nie ma...?
"po pierwsze moze czuc sie pokrzywdzone :)))

mała

1. Data: 2000-01-19 20:30:15

Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

mała napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>a czemu "po drugie" jest az dwa razy, a
>"po pierwszego" w ogole nie ma...?
>"po pierwsze moze czuc sie pokrzywdzone :)))

Masz racje mala (pewnie - bo nie chce mi sie sprawdzac).
Ale to przez to, ze jest to grupa dydkudyjna, a ja na dodatek czytam
"hihot"....ogolna degrengolada. (Nie marmolada !)

Bozena
Kubus Fatalista

"Dlaczego ogorek nie spiewa........."

1. Data: 2000-01-19 20:30:50

Od: "mała" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kubus Fatalista napisal(a):
> Masz racje mala (pewnie - bo nie chce mi sie sprawdzac).
> Ale to przez to, ze jest to grupa dydkudyjna, a ja na dodatek czytam
> "hihot"....ogolna degrengolada. (Nie marmolada !)

aha...
no i to bylo bardzio logiczne wyjasnienie
dziekuje

mała

1. Data: 2000-01-19 21:01:14

Temat: Odp: H............
Od: "Czarek" <c...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka:
> Chociaż i tak nie rozumię w czym Ci to przeszkadza ...............

Skoro juz o tym mowa to 'polskie znaczki ogonkowe' tez dobrze jest
'wylaczac', no ale wowczas to bylby juz chyba ideal o ile cos takiego
istnieje. :)
Ciecie postow i wylaczony HTML to *podstawa* i jesli nie potrafisz
'normalnie' przyjac tego do wiadomosci to @#%$&*^**@**$#@!%$%^&.
Uffff.......

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 2000-01-19 23:08:21

Od: "SL 27" <u...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak Kubus fatalista ma racje pozatym majl w formie html nie zawsze jest
oczytywany prawidlowo w innyh programch jak pegazus mail. albo sa tez
maniacy co sie telnetuja i w tym momencie dostaj dwa pliki a nie jeden.
wiec nastepnym razem milej, wszystko ze spokojem da sie wytlumaczyc.

pozdrowka

1. Data: 2000-01-20 12:21:03

Temat: Re: Odp: H............
Od: incosgnitos <i...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czarek wrote:

> [...]
> istnieje. :)
> Ciecie postow i wylaczony HTML to *podstawa* i jesli nie potrafisz

Pozostaje problemik, dla poczatkujacych, gdzie znalezc spis zasad i
regul rzadacych konwersacja w grupie.. Przeciez dla wielu takie *plonk*
nic nie znaczy, a to ze czasem kogos zastanowi i zacznie sobie dociekac
to juz chwala mu za to.
Mozna by przy okazji napominania takiego delikwenta palnac mu jakis link
pod spodem, gdzie bedzie mial wytlumaczone i sie douczy, NIE?

W sumie to sam bym sie z checia zapoznal z takim dokumentem... pomoze
ktos?

pozdrowienia
--
IncosGnitos
I...@p...fm

1. Data: 2000-01-20 15:52:19

Temat: Re: Odp: H............ Komu NETYKIETE....
Od: Kenneth McCoy <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

incosgnitos napisał(a):
> W sumie to sam bym sie z checia zapoznal z takim dokumentem... pomoze
> ktos?

KOMU JESZCZE PRZESLAC NETYKIETE ?

> pozdrowienia
> --
> IncosGnitos

Jesli kto ma czas i chec to powinien znalezc toto tak czy inaczej na:
http://republika.pl

Pozdrawiam i radze zdobyc Sylabe 4,7 PL... ;)
--
Kenneth McCoy (ZOP) stdkmc+1 advkmc+1
< Tekst tygodnia >

1. Data: 2000-01-20 16:36:06

Od: "Bialobaltim" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <a...@p...onet.pl> napisal(a):
> [...]
> Chociaż i tak nie rozumię w czym Ci to przeszkadza ...............
> A swoją psełdo gwarę , slang , czy co kolwiek to było zachowaj dla
Poczytaj netykiete, poczytaj nieco ksiazek, naucz sie pisac
*plonk* lamerko

--
"Patriotyzm jest choroba psychiczna, ktora
zabila, zabija i z pewnoscia zabije miliony osob..."

Re: Pytanie
RE: Pomózcie, please !
Geny a ksztalt osobowosci.
Re: Kocha,nic kocha c.d.