Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000

1. Data: 2000-01-19 18:11:58

Temat: Re: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000
Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

Z matematyki to miał pan chyba pałę. ilość twierdzeń jest jak
najbardziej
PRZELICZALNA (czyli równoliczna z podzbiorem zbioru liczb naturalnych)
Czyżbym spotkała zwolennika kwadratu sita oraz nieprzeliczalnego zbioru

Agnieszka

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-19 18:50:24

Temat: Odp: 3 tysiaclecie rozpoczyna sie 1.1.2000
Od: "William Bonawentura" <w...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9...@g...newsgate.pl...
> Czyżbym spotkała zwolennika kwadratu sita oraz nieprzeliczalnego
zbioru

Hmm Wyczuwam w tonie głosu małą antagonistkę matematyki i wszystkiego co
się z ną wiąże. Powiem wam, że sam miałem o niej podobne zadanie (dokładniej
to utożsamiałem ją z rachunkami) do czasów studiów gdy na pierwszym roku
zaaplikowano mi sześć kursów matematyki wyższej (z sześcioma egzaminami
oczywiście). Po ich zdaniu odkryłem jak wiele harmonii i piękna kryje
matematyka w sobie. I chociaż na obecnym etapie studiów nie mam już z nią
zbyt wiele styczności to jednak dostrzegam teraz roztropność uczelni która
przez matematykę nauczyła mnie o wiele szerszego spojrzenia na świat.
Polecam wszystkim wycieczkę na najbliższy uniwesytet i przysłuchanie się
wykładom choćby z logiki - naprawdę warto.

William

Re: Pytanie
RE: Pomózcie, please !
Geny a ksztalt osobowosci.