Re: Pytanie dla niewierzących (i dla wierzących te z)

Data: 2017-08-07 23:02:17
Temat: Re: Pytanie dla niewierzących (i dla wierzących te z)
Od: k...@g...pl

To nawet trudno komentować.
Twoja głupota nie ma sobie równej.
Jesteś chora na wyobraźnię.
Projektujesz sobie jakieś skojarzenia.
I traktujesz to jak prawdę.
A to tylko twój umysł generuje takie bzdety.
Te twoje wymysły na mój temat to fikcja
Nic się nie zgadza, absolutnie nic.
Nie jestem sam
Nie jestem mizoginem, raczej odwrotnie lubię i kocham kobiety
Nie jestem leniwy i niezaradny, przepracowałem treściwie 45 lat i nadal pracuje będąc
emerytem,
Czyli nie siedzę z założonymi rękami i nie czekam na datki.
Ciekawe co jeszcze wybzdyczysz o mnie?