Re: Pytanie do informatyków

From: "Jotte" <t...@W...pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: Pytanie do informatyków
Date: Mon, 22 Nov 2004 20:21:59 +0100

W wiadomości news:cns89f$5oq$1@news.onet.pl I-a <i...@o...pl> pisze:

> Mam pytanie do nauczycieli informatyki, którzy jednocześnie są opiekunami
> pracowni komput. Jak jest w Waszych szkołach rozwiązana kwestia płacy za
> pracę w pracowni poza godz. lekcyjnymi. Czy wchodzi to w zakres
> obowiązków, czy jest jakoś dodatkowo gratyfikowane?
> Opiekun pracowni musi poza lekcjami spędzić tam wiele czasu, aby
> wszystko działało w miarę dobrze.
> Czy sprawa opiekuna pracowni i jego wynagrodzenia jest gdzieś prawnie
> rozstrzygnieta?, czy zależy to od władz w szkole?
Obawiam się, że można próbować przyjąć, iż jest prawnie rozstrzygnięta i to
bynajmniej nie w sposób korzystny dla nauczyciela-opiekuna pracowni. Po
prostu trochę nagiąć prawo (specjalność dyrektorów ;)) przyjmując, że opieka
nad sprzętem to niedydaktyczne zajęcia uzupełniające pensum do
dopuszczalnych 40 godzin (tzw. czas zadaniowy). KN art. 42 pkt 2.3

Jotte