Pytanie dot. Wrocławia.

1. Data: 2002-05-06 16:33:27

Temat: Pytanie dot. Wrocławia.
Od: "Magda" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie znajduje się Hala Targowa, o której tyle piszecie? Mieszkam we
Wrocławiu od niedawna i nie bardzo wiem gdzie tu można kupić muliny i inne
materiały do haftowania. Znalazłam kilka pasmanterii obok mojego mieszkania
(ale są słabiutkie) i bardzo bym chciała zobaczyć te w Hali Targowej. Dzięki
bardzo, pozdrawiam

Magda
GG 2297057
m...@h...com

1. Data: 2002-05-06 17:24:52

Temat: Re: Pytanie dot. Wrocławia.
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 6 May 2002 18:33:27 +0200, "Magda" <m...@h...com>
wrote:

> [...]
>(ale są słabiutkie) i bardzo bym chciała zobaczyć te w Hali Targowej. Dzięki

od Pl Dominikanskiego w strone Odry, a co za tym idzie - Ostrowia
Tumskiego. od Pl Grunwaldzkiego - to ZA katedra, tak prawie w
prostej linii, od Muzeum Narodowego - w strone Rynku, tak jakby
za Muzeum....Od Rynku isc Szewska w strone odry, przy rzece w
prawo az dojdziesz do hali Targowej..ale to juz nie ta sama Hala,
gdzie stala baba i sprzedawala pijawki...moja anglistyka byla vis
a vis...ech, dawne czasy

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-05-06 18:04:14

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> :

> [...]
> prawo az dojdziesz do hali Targowej..ale to juz nie ta sama Hala,
> gdzie stala baba i sprzedawala pijawki...moja anglistyka byla vis

Gdybys dalej nie mogla trafic to daj znac, a poza tym polecam bardzo
pasmanterie na ulicy Kolejowej (kolo Zielinskiego).

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-05-06 22:58:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Gdybys dalej nie mogla trafic to daj znac, a poza tym polecam bardzo
>pasmanterie na ulicy Kolejowej (kolo Zielinskiego).
>
>Pozdrawiam,
>Monika

Pol zycia spedzilam we Wrocku a dalej nie wiem, gdzie
Zielinski...ja z Biskupina, panie, to dawna wies, dawny kocie
Wroclawia...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsgroups.com The #1 Newsgroup Service in the World!
-----= Over 100,000 Newsgroups - Ulimited Fast Downloads - 19 Servers =-----

1. Data: 2002-05-07 08:34:29

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pol zycia spedzilam we Wrocku a dalej nie wiem, gdzie
> Zielinski...ja z Biskupina, panie, to dawna wies, dawny kocie
> [...]

Szczesciara:))) Biskupin to teraz dzielnica dla bogaczy:)))) Wyzsza szkola
jazdy. Mój maz mieszkal tam w akademiku (slynne Teki polibudy). Zawsze
chcielismy zamieszkac na Biskupinie:))))
Kinga

1. Data: 2002-05-07 08:35:10

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
mieszkania
> (ale są słabiutkie) i bardzo bym chciała zobaczyć te w Hali Targowej.

Dokładnie na przeciw Instytutu Fililogii Polskiej UW:)))
Kinga

1. Data: 2002-05-07 08:43:56

Od: "Magda" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo, już chyba trafię, a jak by mi się nie udało to się jeszcze
odezwę. Pozdrawiam

Magda
GG 2297057
m...@h...com

1. Data: 2002-05-07 09:06:24

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 7 May 2002 10:34:29 +0200, "Kinga Tarkiewicz"
<k...@y...com> wrote:

> [...]
>jazdy. Mój maz mieszkal tam w akademiku (slynne Teki polibudy). Zawsze
>chcielismy zamieszkac na Biskupinie:))))

mieszkanie (na orlowskiego) zostalo zakupione przez moich
rodzicow za pierscionek mamusi. w willi, 120 metrow kwadrat.
ogrod, taras, komary etc.....ale mnie tam juz nie ma :((((

1. Data: 2002-05-07 14:36:21

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:d...@4...com..
.

> mieszkanie (na orlowskiego) zostalo zakupione przez moich
> rodzicow za pierscionek mamusi. w willi, 120 metrow kwadrat.
> ogrod, taras, komary etc.....ale mnie tam juz nie ma :((((

Z tego co wymienilas mam......komary, w dowolnej ilosci:)))

Elzbieta

1. Data: 2002-05-07 16:40:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Z tego co wymienilas mam......komary, w dowolnej ilosci:)))
>
>Elzbieta

aaa, to juz cos...mojego meza mozna traktowac jak lep na
komary....biedaczyna

Krysia

P.S. A gdzie te Twoje komary????
K.T. - starannie opakowana