Re: Pytanie dotyczące ciąży....

Data: 2003-10-03 14:21:17
Temat: Re: Pytanie dotyczące ciąży....
Od: "A. Ryszkiewicz" <a...@o...pl>

witaj,
ja rodzilam z mezem w normalnym panstwowym szpitalu (musisz sie najpierw
dowiedziec, czy szpital w ogole to praktykuje) gdzie zaden lekarz mnie nie
znal, bo to bylo w obcym miescie (porod przedwczesny). maz zasadniczo stal
przy mojej glowie i trzymal mnie za reke, nawet nie patrzyl w strone
'akcji'. mogl byc przy mnie do konca porodu, jak urodzil sie nasz syn i
pediatra zabral go na oddzial neonatologii maz poszedl z nimi, ale nie
dlatego, ze musial wyjsc, tylko po prostu sam chcial byc z dzieckiem.
slyszalam, ze problem jest z porodem rodzinnym, jesli trzeba zrobic
cesarskie ciecie, albo jest koniecznosc septycznych warunkow. nie wiem, ile
to kosztuje, bo ja rodzilam 6 lat temu (wtedy zaplacilam 50zl). generalnie
polecam porod rodzinny o ile mezowi nie wydaje sie, ze lepiej orientuje sie
w akcji porodowej niz zona!
pozdrawiam i zycze szczesliwego rozwiazania
a.
Użytkownik "lysy" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jak to jest z porodem rodzinnym, czy może mi ktoś dokładnie opisać jak to
> wygląda, jako facet jak powinienem się wówczas zachowywać co powinienem
> robic... czy wtedy w karzdej jednej chwili jestem ze swoją partnerką?
kiedy
> będę musiał ją opuścić?
>
> Prosze o wyczerpujące informacje....
>
> Gdzie sie udać ma sale porodową, kożystać ze zwykłego szpitala z oddziałem
> porodowym czy udać sie do prywatnej kliniki?
>
> Może ktoś się orientuje gdzie takie kliniki się znajdują w poblirzu
Legnicy,