Re: Pytanie i nie tylko

Data: 2003-08-26 23:33:47
Temat: Re: Pytanie i nie tylko
Od: "Marlena" <0...@N...pl>

Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bi2qt7$mht$1@opat.biskupin.wroc.pl...
> Hej :)
> Dziś widziałam co najmniej intrygujące cnienie do powiek Joko - okrągłe
> pudełeczko, cienie z błyszczącymi drobinkami i do tego (hm.. mam nadzieje
że
> dobrze wytlumacze) na cieniach jest jakby taka złota siateczka z
delikatnego
> brokatu lub zlotego cienia (?) i ten brokat czasem jest nie tylko w
> kształcie siateczki ale też fal lub innych wzorów. Cienie takie kosztują
ok
> 19zl. Pytalam dziś w drogerii czy moze maja testery (nie mają ;-/ )bo
> [...]

cienie te rzeczywiscie zachęcająco wyglądają. Nie kupiłam ich, zniechęcona
poprzednim zakupem produktu firmy Joko. Mianowicie zakupiłam puder, który
miał na swej powierzchni, tak jak omawiane cienie, warstewkę złotego pyłu.
Niestety - tylko warstewkę :)
Pod spodem był zwykły puder - wiec mysle, że z tymi cieniami jest podobnie
:(

Pozdrawiam,
M.