Pytanie nowego ;)

1. Data: 2005-06-06 05:55:37

Temat: Pytanie nowego ;)
Od: "Roman" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Jestem po raz pierwszy na tej grupie,
ale nie wiem czy dobrze trafiłęm,
stąd moje pytanie:

czy to jest właściwe forum do zadawania pytań odnośnie własnych problemów ?

1. Data: 2005-06-06 06:31:49

Temat: Re: Pytanie nowego ;)
Od: Łukasz Piec <p...@D...zajefajnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman wrote:

> czy to jest właściwe forum do zadawania pytań odnośnie własnych
> problemów ?

Chyba nie czytałeś poprzednich postów, co? ;)

--
Łukasz Piec * http://piecyk.org
gg# 1882; JID# lpiec//chrome.pl

1. Data: 2005-06-06 07:09:14

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman wrote:

> [...]
> stąd moje pytanie:
>
> czy to jest właściwe forum do zadawania pytań odnośnie własnych problemów ?

masz taki wybor respondentow ze ho ho :)
--
careful with that axe Eugene!

1. Data: 2005-06-06 09:21:15

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*Roman* wrote in <news:d80ogl$bti$1@news.dialog.net.pl> :

> czy to jest właściwe forum do zadawania pytań odnośnie własnych problemów ?

wal smialo, tylko uracz nas jakimis ciekawymi problemami a nie
banałami.

--
Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

1. Data: 2005-06-06 10:43:13

Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman napisał(a):
> Cześć
Dzien Dobry.

> czy to jest właściwe forum do zadawania pytań odnośnie własnych problemów ?
Tak - pomimo, ze nie wyglada na to.

Naprawde mozna dowiedziec sie tutaj o sobie wielu ciekawych rzeczy :)
Mamy tutaj trzech Kretynow, ksiedza Robaka, eletronicznego tate, a nawet
sam Jezus do nas pisuje. Poza tym jest Fioletowy Kot, ktory z checia
nasra ci na plot. Znajdzie sie takze paru zarozumialych skurwieli,
ktorzy mysla, ze sa madrzejsi od innych i patrza na wszystko z gory ;)
Tak w sumie to niezla grupa - szkoda tylko, ze bluzgacz poszedl w Pizdu,
bo moglbys zaraz ssac na kolanach!

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-06-06 17:54:02

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman napisał(a):

> czy to jest właściwe forum do zadawania pytań odnośnie własnych problemów ?

Własne problemy najlepiej zachowaj dla siebie, internet to nie miejsce na
nie. Grupy dyskusyjne też. Ok, teraz możesz swój problem opisać, a ja zjade
cię, i potem powiem, że ostrzegałem, wtedy bede miał święty spokój, ale to
o czym pisałem na początku to prawda i tym razem dobrze ci radze - problemy
zachowaj dla siebie i bliskich, chociaż bliscy może mini już rzygają. Nie
chce ci jechać, czy też pokazywać że jesteś do dupy, ale mężczyźni sami
załatwiają swoje sprawy. Wykorzystują przy tym swoją inteligencje, a ty
przecież jesteś inteligentny, prawda?

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcią nasra ci na płot.

GG: 7526231 www.fioletowykot.sympatia.pl fioletowykot[@]vp.pl
alt.pl.zbluzgaj, alt.pl.tnv.brednie - grupy dobre w ryj

1. Data: 2005-06-06 18:58:47

Od: "Marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman:
> czy to jest właściwe forum do zadawania pytań odnośnie własnych problemów
?

bierz dużą poprawkę na to, co tu odbierzesz i przepuść to przez gęste
sito..., a to co zostanie obejrzyj przez lupę:)
M.

1. Data: 2005-06-06 21:51:45

Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Własne problemy najlepiej zachowaj dla siebie, internet to nie miejsce na
> nie. Grupy dyskusyjne też.

Do czego w takim razie służy internet i grupy dyskusyjne?

Ok, teraz możesz swój problem opisać, a ja zjade
> cię, i potem powiem, że ostrzegałem, wtedy bede miał święty spokój, ale to

Czy Twoje zjechanie ma wartość absolutną? Już któryś raz odnoszę takie
wrażenie, chociaż ciągle nie mogę nabrać do tego pełnego przekonania... Bo
niby dlaczego?

> o czym pisałem na początku to prawda i tym razem dobrze ci radze -
> problemy
> zachowaj dla siebie i bliskich, chociaż bliscy może mini już rzygają.

Masz monopol na budzenie w ludziach tego rodzaju odruchów?

Nie
> chce ci jechać, czy też pokazywać że jesteś do dupy, ale mężczyźni sami
> załatwiają swoje sprawy.

Poproszę o definicję pojęcia męskości. W świetle tego, co piszesz zaczynam
mieć wątpliwości, czy nadal jestem mężczyznami zainteresowana...

Wykorzystują przy tym swoją inteligencje, a ty
> przecież jesteś inteligentny, prawda?

Inteligentni ludzie nie mają potrzeby konfrontacji swoich myśli z innymi
ludźmi? są samowystarczalni? Kiedyś gdzieś tam zebrało się paru mądrych
gości i dyskutowali o tym, czym jest inteligencja... Z dorobku ludzkości
wybrali 14 podstawowych definicji inteligencji, ale żadna z nich nie
wspominała o tym.

Pozdrawiam,
MAG

1. Data: 2005-06-06 22:58:37

Od: RudeBoy <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fioletowy Kot! napisał(a):
> [...]
> chce ci jechać, czy też pokazywać że jesteś do dupy, ale mężczyźni sami
> załatwiają swoje sprawy. Wykorzystują przy tym swoją inteligencje, a ty

Celowo zacytowalem calosc Twojego belkotu. Przeczytaj to jeszce raz.
Musze Ci powiedziec, ze jestes najwiekszym idiota, bufonem i do tego
mietkim chujem prawiczkiem w polskim usenecie. Kiedys jak by sie tak
zdazylo, ze Cie spotkam osobiscie niechcacy to Ci zapierdole w ten
gowniarski leb. Zadna pizda z "sympatia.pl" Cie nie bedzie chciala.

RudeBoy

1. Data: 2005-06-06 23:40:45

Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> szukaj wiadomości tego autora

RudeBoy wrote:

> Celowo zacytowalem calosc Twojego belkotu.

niepotrzebnie, nie wyciagaj gowniarza z kf'a, prosze...

--
pawel
http://grek.punktg.com.pl/ | RSS - http://grek.punktg.com.pl/rss/

Przybylaś z głosami aniołów, by przypomnieć mi, kim jestem.
Przybylaś ze swiata Boga, by oswietlić moją twarz i kazać mi pamietać....

Blog
Lepiej myśleć niż...
malarstwo?
co badają te testy?