Pytanie o Whitestrips

1. Data: 2003-02-24 20:49:37

Temat: Pytanie o Whitestrips
Od: "Majka" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Interesuje mnie,czy można paski Whitestrips Blend-a-med kupić w aptece, czy
dostępne są tylko w gabinetach dentystycznych. A może któraś z Was orientuje
się ile kosztują?

1. Data: 2003-02-24 20:56:51

Temat: Re: Pytanie o Whitestrips
Od: "supcio" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <i...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
czy
> dostępne są tylko w gabinetach dentystycznych. A może któraś z Was

http://www.gazeta.pl/usenet/

Tak. Mozna je kupic w aptece i kosztuja bodajze 150 PLN za 56 paskow.

supcio

1. Data: 2003-02-24 21:41:03

Od: "Pola" <6...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka"
Interesuje mnie,czy można paski Whitestrips Blend-a-med kupić w aptece, czy
> dostępne są tylko w gabinetach dentystycznych. A może któraś z Was
orientuje
> się ile kosztują?

Widziałam ostatnio w Superpharm w Galerii Mokotów w Warszawie za bodajże 148
zł.

Pozdrawiam,
Pola

do BLOND wlosow Schwarzkopf Prof.