Pytanie o kiełki

1. Data: 2007-03-27 10:42:59

Temat: Pytanie o kiełki
Od: "Kulinarny.Net" <p...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś próbował sadzić kiełki i z jakim skutkiem.
Pozdrawiam
Mika
www.kulinarny.net

2. Data: 2007-03-27 16:20:16

Temat: Re: Pytanie o kiełki
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Mar 2007 12:42:59 +0200 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach przyrody grupowicz *Kulinarny.Net * skreślił oto te słowa:

> Witam
> Czy ktoś próbował sadzić kiełki i z jakim skutkiem.

Archiwum.
Takie trudne?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

3. Data: 2007-03-27 17:56:20

Od: Profesor Szambo <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

JA SADZILEM ALE ZE SKUTKIEM TAKIM ZE WYROSLY MI KULINARNE WIEC SIE NA
NIE SPUSCILEM

4. Data: 2007-03-27 20:00:35

Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam tak robię to systematycznie od około 2 miesiecy raz na tydzień mam
zbiory używam kiełkownicy za 25 zł kupionej na allegro i nasion
przeznaczonych na kiełki jestem bardzo zadowolony uwazam że jest to
niezastąpiony składnik surówek zwłaszcza w okresie gdzie inne warzywa są
pędzone sztucznie, szczerze polecam
PozdrawiaM jULIUSZ
PS POLECAM KIEŁKI FASOLI , I SŁONECZNIKA

5. Data: 2007-03-27 20:17:43

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 27, 12:42 pm, "Kulinarny.Net" <p...@k...net> wrote:
> Witam
> Czy ktoś próbował sadzić kiełki i z jakim skutkiem.

Jak to "sadzić kiełki" ?
W jednej bajce było: "...I ze smoczych kłów posadzonych w ziemię
wyrosło wojsko, silne a tysiączne...."
Ale co wyrośnie z kiełków - nie mam pojęcia. A jak sadzisz - białym w
dół czy w górę?
;-)

6. Data: 2007-03-27 21:44:04

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kulinarny.Net" <p...@k...net> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy ktoś próbował sadzić kiełki i z jakim skutkiem.
> Pozdrawiam
> Mika
> www.kulinarny.net

google prawde ci powie. ale rozumiem ze celem postu bylo zareklamowanie
www.kulinarny.net ?

7. Data: 2007-03-28 11:49:28

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Archiwum.
> Takie trudne?

Ech, Lia, nie zalapalas jeszcze, ze temat dyskusji z tym panem nie jest
wazny? Mialas tylko wejsc na wiadoma strone.

th

8. Data: 2007-03-28 11:52:02

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 Mar 2007 13:49:28 +0200 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach przyrody grupowicz *Theli * skreślił oto te słowa:

> Ech, Lia, nie zalapalas jeszcze, ze temat dyskusji z tym panem nie jest
> wazny? Mialas tylko wejsc na wiadoma strone.

Wiem, ale ja stopniuję ;)
Nastepnym razem jak trafię to obcasem w ziemię wdepczę.

9. Data: 2007-03-28 12:13:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Theli" <p...@w...pl> wrote in message

Rzuć linka do fotki Maciusia, ale duże foto en face!

[allegro] 'Esencja smaku' nowiutka okazyjnie
[allegro] ekskluzywny ryz do risotto Carnaroli Gran Riserva 2005
dyskusja o produktach spożywczych - płatne
jak przyprawić szynkę gotowaną albo pieczoną?
Tilapia?