Tilapia?

1. Data: 2007-03-26 13:22:07

Temat: Tilapia?
Od: "BeeJay" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktokolwiek widzial , ktokolwiek wie - mozna by zaczac. Szczegolnie ta druga
czesc mnie interesuje, bo rybe nabyta w jakims hiper juz zjadlem. ;P
Smakowala niezle, chcialem cos sie o niej na przyszlosc dowiedziec. Google na
grupie naszej znalazly jakies stare wpisy i nie o tym co chcialbym wiedziec.
Wikipedia pokazuje ponad 40 gatunkow (ktory zjadlem nie wiem), dowiedzialem
sie tez, ze moze to byc ciekawa ryba akwariowa. Ale moze ktos poinformowany
dorzuci troche szczegolow kulinarnych.
Pozdrowienia,
BeeJay