kupił ktoś PORADNIK DOMOWY z DVD Makłowicza ???

1. Data: 2007-03-26 12:49:40

Temat: kupił ktoś PORADNIK DOMOWY z DVD Makłowicza ???
Od: jasio p <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć

jak w temacie:
kupił ktoś PORADNIK DOMOWY z DVD Makłowicza ???

jakie wrażenia

jasio p

2. Data: 2007-03-26 14:54:19

Temat: Re: kupił ktoś PORADNIK DOMOWY z DVD Makłowicza ???
Od: robert <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jasio napisał(a):
> jak w temacie:
> kupił ktoś PORADNIK DOMOWY z DVD Makłowicza ???

Polecam jak najbardziej, potrawy ktore przygotowuje sa pieczolowicie
dobrane, jest ich okolo piecdziesiat, takze mysle, ze kazdy znajdzie cos
dla siebie.

3. Data: 2007-03-27 10:30:55

Od: Jendreck <j...@g...pl[wywal_to]> szukaj wiadomości tego autora

robert napisał(a):

> Polecam jak najbardziej, potrawy ktore przygotowuje sa pieczolowicie
> dobrane, jest ich okolo piecdziesiat,

a nie piędździesiąt :-)

--
Pozdrowienia
Jendreck

4. Data: 2007-03-27 13:48:32

Od: "handzia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cześć
>
> jak w temacie:
> kupił ktoś PORADNIK DOMOWY z DVD Makłowicza ???
>
> jakie wrażenia
>
> jasio p
Niestety, płyta nie odpala, a w "Poradniku" nic rewelacyjnego - jestem bardzo
rozczarowana.

5. Data: 2007-03-27 17:11:28

Od: "Torn" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a nie piędździesiąt :-)

- miałem taki przypadek dwóch panów chciało być zabawnych więc jeden z nich
powiedział "to ja będę czytał, a kolega pisał" przy czym jak w ten sposób
napisał to potem wszyscy (włącznie z panią na poczcie jak opłacałem ten
mandacik) mieli ubaw.

Pozdrawiam :)))

LUBA...
przepis na obiad