Pytanie o kwiat

1. Data: 2004-01-05 20:15:14

Temat: Pytanie o kwiat
Od: "D.R.O.T.T." <d...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Ja tu pierwszy raz. W zasadzie nie wiem czy pytanie miesci sie w tematyce tej grupy,
ale bardziej
adekwatnej nie widze wsrod polskich grup. Konkretnie chodzi mi o wszelkie informacje
dotyczace
domowego kwiatka, ktory nazywany jest "grudzien" ze wzgeldu na to, ze wlasnie w
grudniu
kwitnie. Jesli ktos moze pomoc, to bede ogromnie wdzieczny.

Pozdrawiam serdecznie w nowym roku :)

--
D.R.O.T.T.

2. Data: 2004-01-05 20:59:51

Temat: Re: Pytanie o kwiat
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wlasnie w grudniu
> kwitnie. Jesli ktos moze pomoc, to bede ogromnie wdzieczny.

Grudnik - Schlumbergera - wrażliwy na mróz, min. 10st.C,
lubi częściowy cień i bogatą, przepuszczalną glebę, lecz nie
gliniastą, najlepiej torfową. W mieszkaniu na oknie słonecznym.
Wystarczy 2-3 godz. słońca dziennie.
Zimą dla uzyskania kwiatów temp. można obniżyć do 10 st.C,
latem poniżej 28 st.C. i często wietrzyć.
Zimą podlewamy raz w m-cu, wiosną i jesienią co dwa tygodnie,
latem raz na tydzień, ale dopiero po obeschnięciu gleby.
Nawożenie raz w m-cu, głównie potasowe, tylko zimą, gdy kwitnie
nie dokarmiaj. Przesadzaj co roku do doniczki o numer większej.
Ostrożnie z korzeniami, nie lubi ich naruszania. Rozmnaża się z
sadzonek.

Pozdrawia doniczkowo boletus

3. Data: 2004-01-05 21:48:00

Od: "JAdam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie dokarmiaj. Przesadzaj co roku do doniczki o numer większej.
> Ostrożnie z korzeniami, nie lubi ich naruszania. Rozmnaża się z

Czy jest jakiś link do zdjęcia?
JAdam

4. Data: 2004-01-05 21:58:30

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest jakiś link do zdjęcia?
> JAdam

Nie wiem. Nigdy nie podpieram się internetową "wiedzą".

Wpisz tę łacińską nazwę w google i znajdziesz fotki
bez problemu.

Pozdrawia boletus

5. Data: 2004-01-07 19:27:56

Od: "D.R.O.T.T." <d...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:btcj90$9v0$1@atlantis.news.tpi.pl>
boletus napisal(a):

> [...]
> lubi cześciowy cien i bogatą, przepuszczalną glebe, lecz
> nie gliniastą, najlepiej torfową. W mieszkaniu na oknie
> slonecznym. Wystarczy 2-3 godz. slonca dziennie.
> Zimą dla uzyskania kwiatów temp. mozna obnizyc do 10
> st.C, latem ponizej 28 st.C. i czesto wietrzyc.
> Zimą podlewamy raz w m-cu, wiosną i jesienią co dwa
> tygodnie, latem raz na tydzien, ale dopiero po
> obeschnieciu gleby. Nawozenie raz w m-cu, glównie
> potasowe, tylko zimą, gdy kwitnie nie dokarmiaj.
> Przesadzaj co roku do doniczki o numer wiekszej.
> Ostroznie z korzeniami, nie lubi ich naruszania. Rozmnaza

Dziekuje pieknie za odpowiedz :)

Pozdrawiam serdecznie :)

--
D.R.O.T.T.

6. Data: 2004-01-09 09:51:00

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus <b...@o...pl> napisał(a):
[...]

> Nie wiem. Nigdy nie podpieram się internetową "wiedzą".

Chcesz powiedzieć, że nie warto?
:-(

> Wpisz tę łacińską nazwę w google i znajdziesz fotki
> bez problemu.

A już zabierałem się za lekturę Twoich tekstów o pszczółkach.
;-)))
Pozdrawiam Jerzy

7. Data: 2004-01-09 11:36:36

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A już zabierałem się za lekturę Twoich tekstów o pszczółkach.
> ;-)))
> Pozdrawiam Jerzy

No i dobrze - w googlach nie publikuję.

Pozdrawia i życzy miłej lektury boletus

8. Data: 2004-01-09 15:57:14

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcesz powiedzieć, że nie warto?

> Pozdrawiam Jerzy

Warto, tylko nie mam czasu,
dlatego piszę z głowy.

Pozdrawia rozumnie boletus

9. Data: 2004-01-09 18:03:10

Temat: Odp: Pytanie o kwiat
Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JAdam <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:btclr3$n12$...@n...onet.pl...

A propos Schlumbergery to napatoczyłam się wczoraj na stronę :
http://www.epric.org
może się komuś przyda.

pozdrawia
samaki