Pytanie o lasagne łososiowo-brokułową

1. Data: 2001-07-02 14:20:01

Temat: Pytanie o lasagne łososiowo-brokułową
Od: "Jakub Poteraj" <p...@w...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze,
Jakiś czas temu pojawił się na grupie przepis na tytułową lasagne. Wprawdzie
brokułów w tym roku jeszcze nigdzie nie spotkałem, ale kiedy się pojawią
chcę być przygotowany.

Z góry dziękuję

Kuba

p...@w...lodz.pl

1. Data: 2001-07-02 20:19:49

Temat: Re: Pytanie o lasagne łososiowo-brokułową
Od: Michał Kowalewski <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Poteraj wrote:

> Szanowni Grupowicze,
> Jakiś czas temu pojawił się na grupie przepis na tytułowš lasagne. Wprawdzie
> brokułów w tym roku jeszcze nigdzie nie spotkałem, ale kiedy się pojawiš
> chcę być przygotowany.

Przepis nie byl moj, ale zapisalem.
Wiec podaje (z malusienkimi zmianami i uscisleniami):

ˇ troche ponad pół kilo surowego łososia
ˇ paczka mrożonych brokułów
ˇ ok. 250g lasagne
ˇ sos bialy - (60g mški, 60g masła, 0,75l mleka
ˇ koperek,
ˇ cytryna
ˇ mozarella

1. Łososia piec przez 40 minut w folii w piekarniku z dodatkiem przyprawy do ryb

2. Brokuły lekko podgotować
3. Sos beszamelowy musi być gęsty (zimny) podzielić go na dwie równe porcje. Do
jednej dodać otartš skórkę cytrynowš, do drugiej posiekany koperek
4. Lasagne układać w formie posmarowanej masłem z dodatkiem czosnku, potem
ułożyć warstwę łososia. Polać sosem z koperkiem i posypać tartš mozarellš, potem
lasagne i warstwa różyczek brokułów polana sosem z cytrynš i warstwa mozarelli
5. Tak na zmianę.
6. Górę posypać obficie mozarellš i granulowanym czosnkiem (nie świeżym)
7. Piec około 40-50 minut w temperaturze 180-200 stopni.

Pozdrawiam,
Michal.
PS. A jak sie zglosi autor/autorka, to oddam hold, bo pyszne.

tortille
Gulabdżameny - przepis poszukiwany
Meksykanskie ole !
pomocy:)