Re: Pytanie o mleczko kokosowe.

1. Data: 2003-10-29 10:28:07

Temat: Re: Pytanie o mleczko kokosowe.
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Marek wrote:

> Mamy z koleg? pewien nie rozstrzygni?ty spór o ....mleczko kokosowe.
> Kolega twierdzi z czym ja si? oczywi?cie nie zgadzam, i? mleczko
> kokosowe w pewnej odmianie kokosa czy te? w odpowiedniej fazie
> dojrzewania jest ju? bia?e ?? Czy to prawda ?

Oczywiscie... orzech kokosowy to taka mala krowka co siedzi sobie na
palmie i ogonem macha :-)

Ewcia

1. Data: 2003-10-29 19:19:13

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:

> [...]

Płyn zawarty w orzechu to woda kokosowa. Mleczko uzyskuje sie z miąższu
orzecha.

Władysław

1. Data: 2003-10-30 11:00:04

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Witam Ewcia !
>
> Uśmiałem się z tej krówki :-)

Muuu :-)

> Miałem pewną wątpliwość, poniważ istnieje być może taka możliwość aby
> w pewnum stadium dojrzewania kokosa, miąższ powiedzmy.... pozbywał się
> swojego barwnika-białego oczywiście.
> Nie znam się na wegetacji kokosów.

Miazsz jest miekki i galaretkowaty w zielonym orzechu (mozna wybierac
lyzeczka albo po prostu kawalkiem lupiny - ja tak wlasnie robie) i
twardy w suchym orzechu.

Mleczko kokosowe robi sie wlasnie z twardego miazszu.

Ewcia

1. Data: 2003-10-30 17:22:51

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>Miazsz jest miekki i galaretkowaty w zielonym orzechu (mozna wybierac
>lyzeczka albo po prostu kawalkiem lupiny - ja tak wlasnie robie)

Najlepszy zielony.Ten delikatny miazsz popity sokiem.Dzisiaj go kupie mniam a
swoja droga to ja tez kiedys myslalam,ze w kokosie jest biale i slodkie
strasznie mleko kokosowe i potem jak pierwszy raz jadlam prawdziwy orzech to
bylam okrutnie rozczarowana...az do sprobowania zielonych kokosow.
Pozdr.Dot

sosik do drobiu
Co na przystawkę?
ryba po grecku
Re: Bigos - dawno nie było relacji na zywo ;-)
Dipy, sosy do kanapek.