Pytanie o sklep

1. Data: 2006-05-11 10:12:29

Temat: Pytanie o sklep
Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Może ktoś z was zna centrum ogrodnicze godne polecenia w Lublinie ,
zakładam ogród od podstaw i potrzebuje wielu roslin i akcesoriów
ogrodniczych :)

pozdr Magda

2. Data: 2006-05-11 10:26:25

Temat: Re: Pytanie o sklep
Od: tomek <a...@m...kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś z was zna centrum ogrodnicze godne polecenia w Lublinie ,
> zakładam ogród od podstaw i potrzebuje wielu roslin i akcesoriów
> ogrodniczych :)
>
> pozdr Magda

Ja używam tylko dwóch: na Zemborzyckiej i na Kraśnickiej, jest ich
pewnie więcej. Ostatnio na Zemborzyckiej powstało drugie centrum
ogrodnicze (nieco bliżej Abramowickiej/Kunickiego) ale ja wole to stare.
Zależy jeszcze co chcesz kupic i w jakich ilościach, czasem lepiej jest
sie pofatygowac do szkółki - bedzie taniej i lepszej jakości.

3. Data: 2006-05-12 09:49:22

Od: "rr" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To na Kraśnickiej zdecydowanie odradzam. Mają materiał średniej i niskiej
jakości. Spora część tego co u nich kupiłem się nie przyjęła. Dla odmiany
99% zakupów z innych miejsc np. Obi, Zemborzycka, Łuszczów rośnie i ma się
dobrze.

Robert

4. Data: 2006-05-12 10:13:00

Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 99% zakupów z innych miejsc np. Obi, Zemborzycka, Łuszczów rośnie i ma się
no łaśnie o to chodzi , chciałabym aby rośliny były zdrowe -
a ten w Łuszczowie to centrum ogrodnicze czy szkółka ?
Mają duży wybór ?
pozdr Meg

5. Data: 2006-05-12 10:39:49

Od: tomek <a...@m...kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no łaśnie o to chodzi , chciałabym aby rośliny były zdrowe -
> a ten w Łuszczowie to centrum ogrodnicze czy szkółka ?
> Mają duży wybór ?
> pozdr Meg

Trefne egzemplarze mogą zdarzyć się wszedzie. Trzeba patrzec na korzenie
liście itd, wybrac ładny egzemplarz. Ja osobiscie nigdy sie nie
zawiodlem na materiale kupionym na Krasniciej. Z Zemborzyckiej też jest
OK, ale do roslin tam kupionych mam czasami pecha. A to zmarznie, a to
nornice zerżrą...

altana - z jakiego drewna - mokrego?
kolorowe trawy bez koloru?????
MEMENTO