Re: Pytanie o syplementy

Data: 2005-01-12 11:27:25
Temat: Re: Pytanie o syplementy
Od: "Mancer" <m...@o...pl>

Dorota <d...@p...fm> napisał(a):

> Mam takie pytanie odnośnie FAT TRANSPORTER i THERMO FAT BURNER , czy to
> prawda że są to dosyć skuteczne suplementy?

Na pewno skuteczniejsze niż l-karnityna ;-) ale patrząc po składzie
powiedział bym, że to jest 3 liga. Naprawdę słaby środek. Plus jest
taki, że praktycznie efektów ubocznych nie będzie.

Są znacznie skuteczniejsze środki. ECA, thyroid boostery i transdermalne
smarowidła.

> Chodzi mi o to czy jak bym stosowała dietę i te środki to czy by mi się
> udało szybciej schudnąć .
> Odchudzam się i od pewnego momentu stoję w miejscu moja waga zamarła (
> zostało mi jeszcze 6 kg do stracenia ). Ćwiczyć nie mam kiedy bo pracuje
> po 12 godz. i padnięta wracam do domu .

> Tak sobie pomyślałam że może coś takiego by mi pomogło .
> Za odpowiedzi bardzo dziękuję

Ćwiczenia aerobowe to jednak podstawa przy odchudzaniu. Przydało
by się zapisać na aerobik, lub wykupić karnecik na basen ;-)

Ale zastosowanie spalacza na pewno było by pozytywnym bodźcem.
Polecał bym jednak kupić coś troszkę mocniejszego - oczywiście
jeśli nie masz przeciwwskazań zdrowotnych.

--
Wojciech "Mancer" Przybysz

Sprzedam Octavie 1.8 Turbo VTG 300KM+
Info: http://www.jelenia.com.pl/~mancer/index.html