Re: Pytanie o tusz do rzęs

Data: 2002-11-03 16:37:21
Temat: Re: Pytanie o tusz do rzęs
Od: "Iza Wójcik" <g...@i...pl>

. Waham się między: Max
> Factor, Dramatic Look - 2000 Calorie a L'Oreal, Volumissime x 4. Może
> podzielicie się spostrzeżeniami odnośnie tych produktów, ich cenami (bo
nie
> mogłam znaleźć)
> Ps. I jeszcze jedno pytanie związane z tematem: na jak długo starczają Wam
> mascary do rzęs. Bo na wizazu czytałam, że taki tusz skończy się po trzech
> miesiącach. Jestem trochę zszkowana, bo ja mojego poprzedniego tuszu
> uzywałam przez ponad rok, a wyrzuciłam go dlatego, że termin wazności się
> zbliżał. A malowałam się nim średnio 4 razy na tydzień.

Od kilku lat uzywam MF 2000calorie. Najpierw czarnego, potem brazowego a
teraz znowu czarnego ( bo mi zostal podarowany i zal zniszczyc). Jestem
naprawde bardzo zadowolona. Tuszek starcza mi zazwyczaj na prawie rok a
maluje oczy przynajmniej raz dziennie ( zdarza sie jakas impreza wiec wtedy
caly makijaz od nowa). Cena niestety odstrasza bo to okolo 54 zl.
Ale rzecz polecam goraco. Nie osypuje sie, nie splywa pod oczy i robi "duze"
oko. Nosze okulary minusy wiec oczka wydaja sie mniejsze a ten tusz bardzo
ladnie je powieksza.
Iza Wójcik