Re: Pytanie o usuniecie znamion

Data: 2004-05-24 09:03:03
Temat: Re: Pytanie o usuniecie znamion
Od: "Kruszyna" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

TomaszG <b...@p...fm> napisał(a):

> Witam!
>
> Wybieram się do chirurga plastyka (z polecenia dermatologa) celem
> usunięcia paru mniej lub bardziej podejrzliwych znamion na plecach i
> udach, które narażone są na wystawienie na słońce bądź na drażnienie
> poprzez obcieranie.
> Pytanie: ile może kosztować taki zabieg (prywatnie)?,
> czy zostają duże blizny?,
> czy prywatnie w tym przypadku znaczy lepiej?,
>
> Za wszelkie wskazówki, uwagi i porady dziękuję

Z doświadczenia rodziny i znajomych wiem, że nie trzeba iść do chirurga
plastyka, może Ci to usunąć zwykły onkolog. Bierze się przy tym to, co się
wytnie, do badania histopatologicznego. Koszt to ok. 100 zł od znamienia +
20 zł za zbadanie materiału (we Wrocławiu, ceny takie same w prywatnej
przychodnio-klinice i w szpitalu Akademii Medycznej). Termin oczekiwania -
około tygodnia. Zostaje malutka blizenka, zabieg trwa 10 minut i jest
wykonywany z miejscowym znieczuleniem. Nie wiem, jak jest "nieprywatnie",
ale na pewno terminy oczekiwania są dłuższe.

Krusz.