Pytanie z kregoslupa - moze ktos z rechabilitacji?

1. Data: 2005-10-24 08:27:04

Temat: Pytanie z kregoslupa - moze ktos z rechabilitacji?
Od: "MK" <marqzik<nospam>@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Czasem moja zona kaze ja zlapac pod pachy i wtedy ona sie naciaga pod
wplywem ciezaru ciala.

Ale w weekend ja podrzucilem 3 razy trzymajac pod pachy i za trzecim razem
kregoslup trachnal
Jak koraliki na dosc sporej dlugosci...
Niby wszystko w porzadku ale strasznie sie boje czy nie zrobilem jej
krzywdy...
Co sadzicie?

2. Data: 2005-10-24 08:53:08

Od: "slonzok62" <s...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

witanko

e tam to tylko zona
bedziesz mial ladniejsza

alojzy

3. Data: 2005-10-24 09:05:49

Od: "MK" <marqzik<nospam>@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

No pienknie

4. Data: 2005-10-24 09:16:53

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MK @wp.pl>" <marqzik<nospam> napisał w wiadomości
> Co sadzicie?

Nie wiem jak to wygląda w twoim wykonaniu, ale jak już chcesz "prostować"
kręgosłup żonie, to zrób z nią kołyskę na stojąco. Tak jak to się robiło w
podstawówce na gimnastyce. Stoicie razem do siebie tyłem plecami, zahaczacie
się łokciami i delikatnie ją "nakładasz" na siebie robiąc skłon w przód.
Gwałtowność, a tym bardziej "podrzucanie" w celu nastawiania kręgosłupa
niewskazana! Chyba, ze żonę chcesz na wózku wozić.

Pozdrawiam,
Akulka

5. Data: 2005-10-24 09:22:03

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wiem
> ale stalo sie juz i pytanie...
> czy sie cos talo czy nie.

Cóż, jak się rusza i nie uskarża się na bóle, to chyba nie.

Pozdrawiam,
Akulka

6. Data: 2005-10-24 09:23:02

Od: "MK" <marqzik<nospam>@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

No wiem
ale stalo sie juz i pytanie...
czy sie cos talo czy nie.

7. Data: 2005-10-24 09:40:01

Od: "MK" <marqzik<nospam>@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to lepiej mi (nam)

8. Data: 2005-10-24 12:07:04

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kregoslup trachnal
> Jak koraliki na dosc sporej dlugosci...
> Niby wszystko w porzadku ale strasznie sie boje czy nie zrobilem jej

Gratulacje! Prawdopodobnie udało Ci się dokonać manipulacji na kręgosłupie
Twojej żony. Jeśli po tym żyje i nic jej nie jest to już nie powinno się nic
wydarzyć. Ale więcej bym nie próbował. Sposób z kołyską wydaje się
bezpieczniejszy.
Podejrzewam, że żona prosiła Cię o to nie bez powodu. Czyżby odczuwała bóle
pleców na wysokości klatki piersiowej? Czy nie ma zaokrąglonych pleców? Jeśli
tak to proponuję zrobić RTG zlecone przez lekarza i z tym do fizjoterapeuty.

9. Data: 2005-10-24 13:05:37

Od: "MK" <marqzik<nospam>@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gratulacje! Prawdopodobnie udało Ci się dokonać manipulacji na kręgosłupie
> Twojej żony. Jeśli po tym żyje i nic jej nie jest to już nie powinno się
> nic

no nic jej niby nie jest ale chrupnelo ze sie przeraziliśmy oboje...
> wydarzyć. Ale więcej bym nie próbował. Sposób z kołyską wydaje się
> bezpieczniejszy.

Bedziemy robic kołyskę...

> Podejrzewam, że żona prosiła Cię o to nie bez powodu. Czyżby odczuwała
> bóle
> pleców na wysokości klatki piersiowej?
Raczej nie żadko ją bola... jest dobrze wygimnastykowana...
za to mnie czesto bolą właśnie w tym miejscu

10. Data: 2005-10-24 18:06:56

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

MK <marqzik napisał(a):

> Ale w weekend ja podrzucilem 3 razy trzymajac pod pachy i za trzecim razem
> kregoslup trachnal

ja sobie osobiście czasem szczelam kręgosłupem... tak z góry do dołu...

i mi to przynosi ulgę ;)

ale ja to mam super-spaprany ;)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

żółtaczka szczepienie pytanie
Neurolog - Wrocław
Co brac na struny glosowe/krtan ?
Gulka na szyi