Co brac na struny glosowe/krtan ?

1. Data: 2005-10-24 06:17:06

Temat: Co brac na struny glosowe/krtan ?
Od: "Rafałek" <b...@b...brak> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mam male przeziebienie czy cos , ale ogolnie z niego wychodze ale rzucilo mi
sie od 2 dni na krtan i struny glosowe , chrypie , odjelo mi wiekszosc mowy
itd. Co najlepszego na taki problem ? (np. ci co maja choroby zawodowe i
siada im glos to co biora?), ogolnie nic mi nie jest , gardlo troche boli no
i te struny , a tak to nic, a nie bardzo mam czas pojsc do lekarza , samo
przejdzie pewnie ale chce sie czyms wspomoc...

Dziekuje za rade, pozdrawiam