Gulka na szyi

1. Data: 2005-10-23 22:21:18

Temat: Gulka na szyi
Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś znalazłem dzisiaj na szyi, w jej połowie, na lewo od krtani.

Jakaś twardawa niewielka gulka wyczuwalna pod palcem, pod skórą. Nie boli.

Nie mam pojęcia co to i po co. Czy w takim miejscu się tworzą jakieś
tłuszczaki alboco? Czy może z kolei może mieć związek z tarczycą?

Pozdrawiam

Seco

2. Data: 2005-10-24 08:48:58

Temat: Re: Gulka na szyi
Od: "Iza" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twoja gulka to raczej żaden tłuszczak, jeżeli juz to powiekszony wezeł
chłonny albo wole na tarczycy. Jeżeli twoja gulka pojawiła sie nagle to
raczej jest ona poowiekszonym wezłem chłonnym.
Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
wiadomości news:djh2ad$f28$1@nemesis.news.tpi.pl...

3. Data: 2005-10-24 10:03:47

Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <i...@v...pl> napisał w wiadomości
> Twoja gulka to raczej żaden tłuszczak, jeżeli juz to powiekszony wezeł
> chłonny albo wole na tarczycy. Jeżeli twoja gulka pojawiła sie nagle to
> raczej jest ona poowiekszonym wezłem chłonnym.

Aha. Skoro to coś z węzłem chłonym to udac się do lekarza w celu przebadania
jakiegoś czy poczekac parę dni ? Ostatnio bolało mnie gradło, lekki katar,
ale to chyba nie powinno powiększyć węzłów?

Seco

4. Data: 2005-10-24 13:30:50

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakiegoś czy poczekac parę dni ? Ostatnio bolało mnie gradło, lekki katar,
> ale to chyba nie powinno powiększyć węzłów?

Moglo jak najbardziej. Z tymi wezlami to ostatnio moda :) Nie przejmowac sie
na zapas, a jak sie bedzie utrzymywac i nigdy tak wczesniej nie bylo to
wtedy do lekarza.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

"wszystko albo nic "