Zęby...

1. Data: 2005-10-23 15:49:54

Temat: Zęby...
Od: "Krzysztof" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego ludziom rosną krzywe zęby ? Gdzie leży problem?
Z moich obserwacji wynika, że chyba tylko tak z 15-20% osób
ma od urodzenia zgryz i ustawienie zębów w porządku...

Pzdr.
K.

2. Data: 2005-10-23 19:54:53

Temat: Re: Zęby...
Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

(w nowej ortografii)
W/g dentystuw, jak ktoś za mało gryzie, za mało rusza szczęką
to szczęka się nie rozwija, zęby nie mają miejsca,
i rosną w tym kierunku gdzie jest miejsce, czyli niekture kszywo.

A według mnie zęby rosną kszywo, jak rosną za szybko,
a rosną za szybko, jak ktoś dużo je,
bo wtedy muszą roznąć bo się ścierają.
A ktoś dużo je, jak ma robale. :0

3. Data: 2005-10-23 20:01:10

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Oct 2005 21:54:53 +0200, "stokrotka" <o...@a...pl>
wrote:

[ciah]

Naprawdę jesteś debilką , czy tylko bardzo skutecznie udajesz ???
--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com

4. Data: 2005-10-23 20:09:04

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dlaczego ludziom rosną krzywe zęby ? Gdzie leży problem?
> Z moich obserwacji wynika, że chyba tylko tak z 15-20% osób
> ma od urodzenia zgryz i ustawienie zębów w porządku...

problem lezy w ortodoncji.
jesli w przyrodzie cos co zbytnio odstaje od natury - musi wyginac :-(
... rowniez na grupie dyskusyjnej pawianow stokrotka by sie nie uchowala

--
pozdro
ape

5. Data: 2005-10-23 21:28:43

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Pisze do nas ape pamiętnej daty 2005-10-23 22:09:

>problem lezy w ortodoncji.
>jesli w przyrodzie cos co zbytnio odstaje od natury - musi wyginac :-(
>... rowniez na grupie dyskusyjnej pawianow stokrotka by sie nie uchowala

Myślę, że właśnie tam kwitła by najbardziej. Zagadką jest, czemu
uchowała się jeszcze tutaj (choć z drugiej strony, jest zabawniejsza niż
inne trolle).

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

6. Data: 2005-10-23 21:31:32

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Pisze do nas stokrotka pamiętnej daty 2005-10-23 21:54:

>(w nowej ortografii)

raczej debilografii

>A według mnie zęby rosną kszywo, jak rosną za szybko,
>a rosną za szybko, jak ktoś dużo je,
>bo wtedy muszą roznąć bo się ścierają.

A, to Ty nutria jesteś?

>A ktoś dużo je, jak ma robale. :0

Opryskaj się, Stokrotko, a problem zniknie :-)
PS. Czemu nie piszesz zemby, rosnom, sicierajom? Przecież to jeszcze
wygodniej i alt się nie wyciera...

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

7. Data: 2005-10-23 21:33:49

Od: "Krzysztof" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> problem lezy w ortodoncji.
> jesli w przyrodzie cos co zbytnio odstaje od natury - musi wyginac :-(
> ... rowniez na grupie dyskusyjnej pawianow stokrotka by sie nie uchowala

Fajne opowieści tutaj piszecie :-) Liczyłem na jakieś konkrety, bo
w necie jakoś niczego nie znalazłem na ten temat...

K.

8. Data: 2005-10-23 21:38:13

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Pisze do nas Krzysztof pamiętnej daty 2005-10-23 17:49:

> [...]
>Z moich obserwacji wynika, że chyba tylko tak z 15-20% osób
>ma od urodzenia zgryz i ustawienie zębów w porządku...

Przedwczesna utrata mlecznych zębów ,dysproporcja wielkości zębów
mlecznych i stałych, dysfunkcje i parafunkcje narządu żucia...

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

9. Data: 2005-10-23 21:51:19

Od: "Krzysztof" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przedwczesna utrata mlecznych zębów ,dysproporcja wielkości zębów
> mlecznych i stałych, dysfunkcje i parafunkcje narządu żucia...

Dlaczego to jest w gruncie rzeczy takie powszechne ? Czy np. zwierzęta
też mają takie problemy ze zgryzem ?

K.

PS
Może banalne pytania, ale nie jestem kompletnie z branży medycznej :-)

10. Data: 2005-10-23 22:05:31

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Pisze do nas Krzysztof pamiętnej daty 2005-10-23 23:51:

> Dlaczego to jest w gruncie rzeczy takie powszechne ?
Niska świadomość społeczeństwa?

> Czy np. zwierzęta
>też mają takie problemy ze zgryzem ?

Nie mam pojęcia, ale możliwe, że w przypadkach poważniejszych zaburzeń
natura sama rozwiązuje ten problem przez eliminację osobnika (np. ma
problemy z właświwym odżywianiem i kaputt). Na pewno u zwierząt
występują problemy periodontologiczne.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk