Zęby...

11. Data: 2005-10-24 05:55:24

Temat: Re: Zęby...
Od: Mała Mi <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" napisał ...

> Dlaczego ludziom rosną krzywe zęby ? Gdzie leży problem?
> Z moich obserwacji wynika, że chyba tylko tak z 15-20% osób
> ma od urodzenia zgryz i ustawienie zębów w porządku...

Czytałam, że powodem jest zbyt krótkie karmienie
dzieci piersią (lub w ogóle brak takiego karmienia).
Jest to oczywiscie tylko jedna z rozlicznych
teorii na ten temat.

Pozdrawiam !
Mała Mi

12. Data: 2005-10-24 14:58:51

Od: "Krzysztof" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niska świadomość społeczeństwa?

Z pewnością, ale niektórym zęby od urodzenia rosną idealne,
a innym wcale nie, choćby nie wiem co z nimi robili...

K.

13. Data: 2005-10-24 21:36:32

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Pisze do nas Krzysztof pamiętnej daty 2005-10-24 16:58:

> Z pewnością, ale niektórym zęby od urodzenia rosną idealne,
>a innym wcale nie, choćby nie wiem co z nimi robili...
>
>K.

Zgadza się. Tyle, że tak samo jest np. z tym, że jeden jest ładny, a
drugi nie. Kismet (albo genetyka, co kto woli).

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

14. Data: 2005-10-25 12:10:15

Od: "kamilamaciol" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiesz,też zastanawiam sie nad tym problemem, gdyż również należe do grupy
ludzi, którzy maj krzywe zęby, ja również uważam, ze jest to nie fair, ze
jedni maja je idealne, a drudzy nie:(

15. Data: 2005-10-25 19:08:17

Od: "Druciaki" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego ludziom rosną krzywe zęby ? Gdzie leży problem?
> Z moich obserwacji wynika, że chyba tylko tak z 15-20% osób
> ma od urodzenia zgryz i ustawienie zębów w porządku...

Jeśli ci wyrosną nowe zanim wypadną stare to będziesz miał kszywe.

16. Data: 2005-10-25 20:38:38

Od: "Krzysztof" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli ci wyrosną nowe zanim wypadną stare to będziesz miał kszywe.

Po części z pewnością, ale znaczenie ma też np. wielkość szczęk
do ilości i wielkości zębów... Czynnik niezależny.

K.

17. Data: 2005-10-25 22:07:36

Od: dogma <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof napisał(a):
> [...]
> Z moich obserwacji wynika, że chyba tylko tak z 15-20% osób
> ma od urodzenia zgryz i ustawienie zębów w porządku...

Ja miałam krzywe zęby ale dlatego, że jako dziecko chorowałam na
krzywicę. I krzywica rzuciła mi się na zęby.
A tak ogólnie to mam bardzo wąską szczękę i zwyczajnie mi się zęby nie
mieściły.
pozdrawiam
dogma

18. Data: 2005-10-26 19:05:46

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harry Haller" <b...@h...com.wytnij>
napisał w wiadomości news:9uqnl1l7nh7cvnrs2g493o6ap1o1drt8q8@4ax.com...

> Naprawdę jesteś debilką , czy tylko bardzo skutecznie udajesz ???

zadajesz retoryczne pytania :-)
tlumaczenie z polskiego na blondi (specjalnie dla stokrotek): nie umiesz
udawac !

--
pozdro
ape