potrzebny adres do hut szkła

1. Data: 2005-10-23 12:37:58

Temat: potrzebny adres do hut szkła
Od: <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

potrzebuje kontakt do hut szkła, wykonujących szkło laboratoryjne oraz
wyroby ze szkła hartowanego (rury szklane)

na google sa same huty szkla uzytkowego wiec tu pytam :)

wszelkie infornacje prosze kierowac na n...@w...pl

2. Data: 2005-10-23 14:47:47

Temat: huta szkła w Wołominie
Od: "pota" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Huta szkła w wołominie, wileńska 68 A, 7763473
i jest tu kilka sklepów firmowych ze szkłem laboratoryjnym.
http://www.hswolomin.com/ogolna.php

3. Data: 2005-11-09 16:39:38

Temat: Re: potrzebny adres do hut szkła
Od: "fizzzi@[wytnij]op.pl" <fizzzi@[wytnij]op.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@n...pl wrote:
> [...]
> wyroby ze szkła hartowanego (rury szklane)
>
> na google sa same huty szkla uzytkowego wiec tu pytam :)

narkotyki chcesz produkowac ?

4. Data: 2005-11-09 19:20:57

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> narkotyki chcesz produkowac ?
(w nowej ortografii: ó->u , ch->h ,rz->sz lub ż; w starej zresztą też)
Może po prostu zaopatruje pracownię hemiczną,
albo otwiera nowe labolatorium analityczne lub pszyhodnię.

--
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo

5. Data: 2005-11-10 21:42:16

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:1717.000001fe.43724c18@newsgate.onet.pl...

> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
> ktury ludzie ociężali umysłowo
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.

ortografia to spuscizna wiekow polszczyzny i patriotyzm, a nie bezmyslny
nawyk!!!
takie beznarodowosciowe i niedouczone chwasty jak ty i tak tego nie
pojma
jutro swieto niepodleglosci. poczytaj sobie, tlumoku, skad to sie z
grubsza wzielo
btw. o czyms takim jak literka "jać" pewnie nie slyszalas, mentalna
blondynko, bo w gugle nikt nie wrzucil.
... no i skad, ty humanistyczna beznadziejo, masz znac zrodla naszego
pieknego jezyka?

boze, chron nas przed taka przyszloscia narodu, u ktorej wiecej ma do
powiedzenia psycholog i pedagog szkolny, niz polonista i historyk.

--
pozdro
ape

6. Data: 2005-11-18 04:25:14

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

> btw. o czyms takim jak literka "jać" pewnie nie slyszalas, mentalna

O co chodzi z tym 'jać"?
Marek Li

7. Data: 2005-11-18 19:34:30

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Li" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

> O co chodzi z tym 'jać"?

ta literka funkcjonowala do wojny w jednym z alfabetow slowianskich i
byla zmora wszystkich obcokrajowcow
coz, nasza grupa jezykowa do najlatwiejszych nie nalezy, lecz jednak nie
wypadlismy sroce spod ogona.

--
pozdro
ape

"Pochlały" mnie kleszcze
Ból po szczepieniu na grype
Spuchniete oko
Tabletki antykoncepcyjne a struny głosowe??
Marker raka piersi