Pytanko:)

1. Data: 2002-02-14 08:08:03

Temat: Pytanko:)
Od: "BG" <e...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczow
Od kilku dni przegladam ta gupe i tak pomyslalam, ze moze znajde tu pomoc.
Chodzi o mojego syna - ma 12 lat i dosc spora nadwage. Wiem ze to moja wina,
ze do tej pory jakos tak sobie tlumaczylam, ze to sie zalatwi. Ale mysle, ze
musze koniecznie cos z tym zrobic bo samo sie nie zalatwi. I mam pytanie
takie, gdzie w sieci znajde strony na ktorych bedzie po pierwsze rozpisane
zuzycie energii przy poszczegolnych czynnosciach, np. bieganie 1 godz. to
iles tam kcal na kg/masy ciala, a po drugie wartosc odzywcza roznych
skladnikow.
Porozmawialam z miom synem i widze ze zaskoczyl w temacia racjonalnego
odzywiania, wiec moze uda sie. Mam taki pomysl zeby liczyc co je (ilosc kcal
i zawartosc poszczegolnych skladnikow czyli witaminy, tluszcze i
weglowodany) i szacowac dzienne zapotrzebowanie na podstawie tego co robi
(czyli aktywnosci). Poniewaz nigdy tego wczesniej nie robilam - a raczej
robilam ale tak "na oko" - wiec mysle ze sprawi mi to nieco klopotu.
A moze ktos z grupowiczow podpowie mi jak sie zabrac do tego tak zeby to
mialo rece i nogi :)
za pomoc z gory dziekuje
BG

2. Data: 2002-02-14 08:42:30

Temat: Re: Pytanko:)
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BG" <e...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich grupowiczow
> Od kilku dni przegladam ta gupe i tak pomyslalam, ze moze znajde tu pomoc.
> Chodzi o mojego syna - ma 12 lat i dosc spora nadwage.

Idź do księgarni i weź do ręki książkę "Życie bez pieczywa" Christian B.
Allan i Wolfgang Lutz. Tam jest dość spory fragment dotyczący odchudzania
dzieci.
--
Joanna, syn Michał 14 lat, córka Anna 12 lat
http://jduszczynska.republika.pl

3. Data: 2002-02-15 01:32:49

Temat: Znów Montignac
Od: "Candeo" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że temat ten poruszany był w dyskusjach już nieskończoną ilość razy,
jednak raz jeszcze pragnę zwrócić uwagę na obalającą mit kalorii metodę
odchudzania autorstwa Michel'a Montignac'a. Polecam książkę "Jeść, aby
schudnąć". Znajdziesz tam wiele cennych i skutecznych wskazówek dotyczących
prawidłowego odżywiania, również dzieci. Książka na początku może wydawać
się "trudna i nudna", jednak warto się przełamać, gdyż opisana w niej metoda
jest naprawdę rewelacyjna!!!

Powodzenia.

4. Data: 2002-02-15 22:42:34

Od: "almada" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze ktos z grupowiczow podpowie mi jak sie zabrac do tego tak zeby to
> mialo rece i nogi :)
> za pomoc z gory dziekuje
> BG

Ja bym radzila odwiedzic endokrynologa lub dietetyka. Zwazy i zmierzy,
zbada dziecko, ustali diete, dostosuje program wysilku fizycznego do planu
dnia. Tak aby dziecko, jak najmniej odczulo, a jak najzdrowiej schudlo. Znam
ten problem z kilku zrodel i wiem, ze lekarz zawsze radzil najlepiej i
odchudzanie dawalo najlepsze wyniki. W tym wieku bledy w diecie moga bardzo
niekorzystnie odbic sie na przyszlym zdrowiu dziecka, wiec lepiej zrobic to
pod kontrola fachowca.

pozdr.
almada

5. Data: 2002-02-16 13:15:56

Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze ktos z grupowiczow podpowie mi jak sie zabrac do tego tak zeby to
> mialo rece i nogi :)

na pewno nie zaszkodzi:
1. wyrzucic wszystkie slodycze (z tym jest najciezej ale dziala)
2. ograniczyc typowe tuczace pozywienie typu kluski i pieczywo
3. dbac by dziecko otrzymywalo niezbedne skladniki niezbedne do rozwoju
(wartosciowe bialka(jaja) , naturalne tluszcze (maslo zamiast margaryny
itp),
4. zmniejszyc jednorazowe porcje, a nastepnie zmniejszac czestotliwosc

powyzsze spowoduje rowniez zmniejszenie laknienia i odwrocenie
blednego kola (im wiecej jem tym bardziej rozpycham zoladek > im wiekszy
zoladek

6. Data: 2002-04-04 15:57:36

Od: "Agnieszka" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj
a moze ja ci cos pomoge napisz do mnie
prv
pozdr aga
Użytkownik BG <e...@k...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4frcu$kte$...@n...onet.pl...
> [...]
> robilam ale tak "na oko" - wiec mysle ze sprawi mi to nieco klopotu.
> A moze ktos z grupowiczow podpowie mi jak sie zabrac do tego tak zeby to

Meridia
takie jedzenie :)
Optymalni
dieta dla zapracowanej
CZCESZ PLACIC MNIEJ ZA POLACZENIA TELEFONICZNE