Pytanko(gruczoły) [OT]

1. Data: 2001-05-24 15:22:52

Temat: Pytanko(gruczoły) [OT]
Od: "Lukat" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam .
Pamiętam , że ten problem był kiedyś poruszany , ale nie znalazłem
odpowiednich postów w archiwum , więc porusze go jeszcze raz .

Na penisie "wyskoczyły"mi białe małe krostki . Jak tu kiedyś
przeczytałem są tą gruczoły . Pytanie tylko jak się tego pozbyć ? Może jakaś
maść ? Może jest cos takiego jak "internetowy ginekolog" , żeby się go o to
zapytać ?

Za wszelką pomoc dziekuje i pozdrawiam .

2. Data: 2001-05-24 15:42:03

Temat: Re: Pytanko(gruczoły) [OT]
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 May 2001, Lukat wrote:

> Na penisie "wyskoczyły"mi białe małe krostki . Jak tu kiedyś
> przeczytałem są tą gruczoły

jak to sa gruczoly to nie pozbywac sie - po prostu niech sobie
beda - gorzej jak to klykciny - pokaz wiec to dermatologowi
niech Ci powie HOWTO

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

baclofen
Po co człowiekowi obojczyk?
You lied about this thing COM: 6077 [1/2]
Po co człowiekowi łopatki
Padiatrzy - prosze o pomoc - PILNE