Pytanko o cenę

1. Data: 2003-09-11 07:39:06

Temat: Pytanko o cenę
Od: "Iza" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam ogromną prośbę o odpowiedź na poniższe pytanie:
Ile płaciliście hydraulikowi za zrobienie przyłączy do zlewu, pralki, wc,
wanny, umywalki????? Czy była to cena z jego materiałem czy tylko
"robocizna"?
Baaarrrdzooo dziękuję za pilną odpowiedź.

Pozdraviam cieplutko z chłodnego Lublina
Bella

1. Data: 2003-09-11 08:34:15

Temat: Re: Pytanko o cen
Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "robocizna"?
> Baaarrrdzooo dziękuję za pilną odpowiedź.
>
> Pozdraviam cieplutko z chłodnego Lublina

Ja zrobiłem kiedyś tak:
wziąłem gazetę z ogłoszeniami zadzwoniłem do 5 gości, przez telefon
powiedziałem o co mniej więcej chodzi i zapytałem ile to moze kosztowac.
Rozpietosc cenowa była od 120 PLN do 500.
Wtedy chodziło o przedłuzenie rurek doprowadzajacych wode do baterii wanny
jakis 1 m. Material to plastick albo miedz, wybralem miedz.
Bylo to 3 lata temu, miasto Wrocław.
A wiec zapros kilku fachowcow niech sobie obejrza robote i powiedza ile
wezma.
poz
Pawel

1. Data: 2003-09-11 08:43:21

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ile płaciliście hydraulikowi za zrobienie przyłączy do zlewu, pralki, wc,
> wanny, umywalki????? Czy była to cena z jego materiałem czy tylko

Jak w lublinie - nie wiem, w stolycy tak z półtora roku temu ceny
hydraulików obdzwanianych z ogłoszeń wahały się w granicach 150zł/punkt
(jedna bateria ciepła+zimna liczona jako jeden punkt), przy czym materiał
trzeba im było dostarczyć a i do robótki typu przesunięcie rurek do pięciu
punktów zwykle nawet nie chcieli rozmawiać, albo podawali cenę zaporową.
Natomiast hydraulik wyszukany w ekipie pracującej na pobliskiej budowie
zrobił mi to tego samego dnia, ze swojego materiału za 100zł/punkt i jeszcze
nawet gruz po sobie wyniósł.

J.

1. Data: 2003-09-11 09:15:10

Od: izabela <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie u mnie w mieszkaniu "urzeduja" hydraulicy. Mieszkam w W-wie. Za
podłaczenie wanny, umywalki. kibelka, pralki, zlewozmywaka, i zmywarki.
Wszystko jest kute w ścianie , nic nie widac i za to wychodzi mi 900 PLN
i to z rachunkiem. Robia ok, tzn szybko i sprzataja. Myslae , ze to cena
ok. Aha, w te cene wchodz ich materialy. Mysle , ze niedrogo, bo inna
trupa chciala za to 2500 PLN. Róznica::eek:

--
Archiwum grupy --- pl.rec.dom ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

1. Data: 2003-09-11 09:29:12

Od: "Iza" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój hydraulik "zaśpiewał" 500 zł z jego materiałem.
Dodam, że w grę wchodzi też doprowadzenie ciepłej wody od piecyka
dwufunkcyjnego z kuchni (za ścianą).

Dziękuję za odpowiedź i pozdraviam
Bella

Czyszczenie blachy stalowej