Pytanko o kosmetyki.

1. Data: 2004-11-11 17:28:21

Temat: Pytanko o kosmetyki.
Od: "Ania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam się was spytać , bo niedługo zbliżają się moje urodziny i chciałam
sobie sprawić prezent w postaci zestawu kosmetyków. Nie mogę się jednak
zdecydować jakie firma byłaby najlepsza. Chciałabym kupić kosmetyki z firmy
Maybelline, ale wyczytałam w internecie wśród opiń że np. podkład Maybelline
jest niezbyt, tusz do rzęs się rozmazuje itp.Myślałam też o zestawie
Manhattan ,nie zauważyłam żeby ktoś na nie narzekał. Może mi coś doradzicie,
bo urodzinki się zbliżają a ja nadal nie wiem. Chciałam jeszcze dodać że
chciałam kupić cały zestaw tzn. fluid, liner do kresek, konturówkę do ust,
róż do policzków, cień do powiek, tusz do rzęs i błyszczyk do ust. Anka z
Bydgoszczy.

1. Data: 2004-11-11 17:45:49

Temat: Re: Pytanko o kosmetyki.
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Nov 2004 18:28:21 +0100, in pl.rec.uroda "Ania"
<k...@p...onet.pl> wrote in
<cn07es$ba6$1@korweta.task.gda.pl>:

> [...]
>jest niezbyt, tusz do rzęs się rozmazuje itp.Myślałam też o zestawie
>Manhattan ,nie zauważyłam żeby ktoś na nie narzekał. Może mi coś doradzicie,

a dlaczego to musi być zestaw jednej firmy? określ raczej, jaką kwotę
możesz na to przeznaczyć, to sensowniejsze kryterium.

1. Data: 2004-11-11 18:09:04

Od: "Ania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a dlaczego to musi być zestaw jednej firmy? określ raczej, jaką kwotę
> możesz na to przeznaczyć, to sensowniejsze kryterium.
>
> Rzeczywiście to sensowniejsze kryterium, jaką kwote, myślę że pomiędzy
110-130 zł i niekoniecznie musi to być zestaw jednej firmy. Anka z
Bydgoszczy.

1. Data: 2004-11-11 19:08:42

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Nov 2004 19:09:04 +0100, in pl.rec.uroda "Ania"
<k...@p...onet.pl> wrote in
<cn09r8$hgg$1@korweta.task.gda.pl>:

> Rzeczywiście to sensowniejsze kryterium, jaką kwote, myślę że pomiędzy
>110-130 zł i niekoniecznie musi to być zestaw jednej firmy.

no to moje propozycje są takie:

podkład Oceanic - jakieś 10-13 zł

puder w kamieniu Lentheric - jakieś 15 zł (pozwoliłam sobie dodać do
zestawienia, bo bez tego makijaż nie jest kompletny)

liner do kresek - Eveline, jakieś 12 zł

konturówka do ust - nie wiem, mam jedną EL, której używam od dawna i w
ogóle tego nie kupuję.

róż do policzków - jw.

cień do powiek - Inglot - są pojedyncze, podwójne i potrójne. od 6 do
15 zł.

tusz do rzęs - Pierre Rene, 8 zł

błyszczyk do ust - ostatnio miałam Bell jakieś 10 zł, całkiem ok,
chociaż ja nie lubię takich z patyczkiem. chwalone są też Oceanic
Fruit Kiss, ale patrzyłam na nie ostatnio i są chyba wściekle
brokatowe.

1. Data: 2004-11-11 20:02:05

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> 110-130 zł i niekoniecznie musi to być zestaw jednej firmy.

Ostatnio za mniej więcej tę kwotę kupiłam zestaw do makijażu oczu Estee
Lauder. W zestawie był tusz do rzęs, płyn do demakijażu oraz czarna kredka
do powiek. Solezanizatka była z prezentu bardzo zadowolona i ja też uważam,
że za taką cenę to był naprawdę dobry zakup.

pozdrawiam,
Ligeia

1. Data: 2004-11-11 20:25:40

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Nov 2004 21:02:05 +0100, in pl.rec.uroda "Ligeia"
<e...@t...pl> wrote in <cn0gfo$26qo$1@mamut.aster.pl>:

> [...]
>do powiek. Solezanizatka była z prezentu bardzo zadowolona i ja też uważam,
>że za taką cenę to był naprawdę dobry zakup.

z pewnością. cenna uwaga. przynajmniej byłaby cenna, gdyby w wątku
padło pytanie o zestaw do makijażu/demakijażu oczu, a nie do makijażu
twarzy. ale co poradzić, Ligeia, nigdy nie umiałaś czytać ze
zrozumieniem.

1. Data: 2004-11-11 20:44:30

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> tusz do rzęs - Pierre Rene, 8 zł

Tu to się akurat muszę zbuntować. Jakieś 1,5 roku temu, jak jeszcze mnie te
tusze nie uczulały i mogłam je spokojnie stosować... płaciłam za nie mniej
więcej 14-16zł. Kupowałam jakiś podkręcający czy coś, ale nie wydaje mi się,
aby między nim, a pozostałymi była tak duża różnica w cenie.

hiver

1. Data: 2004-11-11 20:54:00

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Nov 2004 21:44:30 +0100, in pl.rec.uroda "hihi"
<h...@p...fm> wrote in <cn0j25$boa$1@atlantis.news.tpi.pl>:

> [...]
>więcej 14-16zł. Kupowałam jakiś podkręcający czy coś, ale nie wydaje mi się,
>aby między nim, a pozostałymi była tak duża różnica w cenie.

hmmm, na 100% zapłaciłam tyle za niebieski Pierre Rene. ale też ze dwa
lata temu. sądziłam, że ceny sie utrzymały.

sprawdziłam na esentii - najzwyklejszy kosztuje 7.70, wypasiona kopia
Double Extension 21.40.

1. Data: 2004-11-11 20:58:52

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> sprawdziłam na esentii - najzwyklejszy kosztuje 7.70, wypasiona kopia
> Double Extension 21.40.

Ło matko! Aż mi się wierzyć nie chce, aby sklepy tak zawyżały ceny, a do
dziś pamiętam, jak chodziłam po sklepach, aby dorwać tańszy niż za 16zł.
Paranoja. Gdyby nie fakt, że na esentii minimalne zamówienie to 40zł + 10zł
za przesyłkę, to bym tam siedziała i kupowała ;-)

hiver

1. Data: 2004-11-11 21:24:50

Od: "Svenja Svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zainwestowalabym w lepszy (drozszy) podklad, a tansze cienie (np. Inglot),
czy blyszczyki (wspomniany Oceanic).
Jak wymysle zestaw to dam znac :-)

svenja

Wybory miss...