Re: RANDAP

From: p...@p...onet.pl
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: RANDAP
Date: 15 Mar 2003 20:28:13 +0100

> Witam !Wyczytałem w archiwum grupy ze korzenie wyciętych drzew można
> potraktować skutecznie środkiem o nazwie RANDAP.I moje pytanie jest
> następujące czy ten środek jest wolnodostepny ,czy w byle miasteczku będę
> mógł go nabyć w sklepie ogrodniczym ,jakie są wilkosci opakowania i w
> przybliżeniu poprośże o cenę tego produktu.
> Wybieram się na działkę letniskową  przyjaciela i mamy ją trochę
> prześwietlić ,a może są inne środki równie skuteczne a cenowo tańsze?
>

> DZIĘKI!!

Rundap na pnie, stosuje się nie rozcieńczony. Zaraz po ścięciu drzewa, smaruje
się pędzlem powierzchnię karpy. Trzeba uważać aby nie pochlapać roślin które
mają pozostać. Pnie po ok 1 roku do 1,5 pruchnieją i można je np. przkopać.
Znam również inny środek, jest to tzw. łopatologia w połączeniu z siekierazadą,
daje skutek natychmiastowy, a po robocie dobra zimna zupka chmielowa.
Życzę powodzenia.
Paweł Woynowski
http://www.mikrojezioro.met.pl