Re: RAPORT....

następny post »
From: "Marian L" <m...@e...bielsko.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: RAPORT....
Date: Fri, 10 Mar 2000 16:33:32 GMT

Witam !Radoslaw Tatarczak napisał(a) w wiadomości: ...

>Tylko nie mow mi ze nie znasz
>innych przykladow, jesli tak jest zobacz raport kontrolny NIK sprzed
ca2
>lat, tam lista przekretow byla znacznie dluzsza.

Tutaj właśnie widać problem. Straszne oskarżenia, a potem wszystko
się rozmywa. Oskarżenia w prasie, różnych raportach i absolutny
brak informacji o zakończeniu wyrokiem skazującym. Nawet IS
nie nakładają kar albo jak je nałożą to zwracają pieniążki.

Oszukiwanie pod płaszczykiem pomocy ON jest chyba najbardziej
karygodne. Jeden wyrok skazujący więcej by naprawił niż ciągłe
kolejne oskarżenia. Do czasu tego wyroku oskarżający więcej
wyrządzają krzywdy ON i to oni właściwie są przestępcami.
Oskarżanie na zamówienie ?

Raport BS według mnie jest logiczny jednak jak już pisałem
niepełnosprawni są tam traktowani przedmiotowo.
Do tego nasza narodowa cecha popadania z jednej
skrajności w drugą.
Zamiast poprawiać niektórzy chcą zupełnie zburzyć.

Dobrze by pytano w tej sprawie zainteresowanych
którzy chcą mieć pracę, może nie zawsze chodzi tylko
o pieniądze.

Przez czas istnienia PFRON-u niepełnosprawni wyszli
już z zamkniętych pomieszczeń i coraz bardziej będą
chcieli być traktowani jako partnerzy.

Marian
--
Marian Landowski