Re: RAPORT....

1. Data: 2000-03-10 16:33:32

Temat: Re: RAPORT....
Od: "Marian L" <m...@e...bielsko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !Radoslaw Tatarczak napisał(a) w wiadomości: ...

>Tylko nie mow mi ze nie znasz
>innych przykladow, jesli tak jest zobacz raport kontrolny NIK sprzed
ca2
>lat, tam lista przekretow byla znacznie dluzsza.

Tutaj właśnie widać problem. Straszne oskarżenia, a potem wszystko
się rozmywa. Oskarżenia w prasie, różnych raportach i absolutny
brak informacji o zakończeniu wyrokiem skazującym. Nawet IS
nie nakładają kar albo jak je nałożą to zwracają pieniążki.

Oszukiwanie pod płaszczykiem pomocy ON jest chyba najbardziej
karygodne. Jeden wyrok skazujący więcej by naprawił niż ciągłe
kolejne oskarżenia. Do czasu tego wyroku oskarżający więcej
wyrządzają krzywdy ON i to oni właściwie są przestępcami.
Oskarżanie na zamówienie ?

Raport BS według mnie jest logiczny jednak jak już pisałem
niepełnosprawni są tam traktowani przedmiotowo.
Do tego nasza narodowa cecha popadania z jednej
skrajności w drugą.
Zamiast poprawiać niektórzy chcą zupełnie zburzyć.

Dobrze by pytano w tej sprawie zainteresowanych
którzy chcą mieć pracę, może nie zawsze chodzi tylko
o pieniądze.

Przez czas istnienia PFRON-u niepełnosprawni wyszli
już z zamkniętych pomieszczeń i coraz bardziej będą
chcieli być traktowani jako partnerzy.

Marian
--
Marian Landowski
http://www.lama.org.pl

2. Data: 2000-03-10 17:13:34

Od: "Radoslaw Tatarczak" <r...@z...olsztyn.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> brak informacji o zakończeniu wyrokiem skazującym. Nawet IS
> nie nakładają kar albo jak je nałożą to zwracają pieniążki.
Ja widze dwa powody tego- pierwszy ogolnie znany: zapchanie sie sadow i
dlugi czas przewodu, a drugi powod to niestety postawa mediow tzn wielkie
zainteresowanie roznymi aferami, ale male wyrokami i decyzjami.

> [...]
> kolejne oskarżenia. Do czasu tego wyroku oskarżający więcej
> wyrządzają krzywdy ON i to oni właściwie są przestępcami.
Ja przytoczylem sprawy zakonczone wplynieciem doniesienia do prokuratury,
ale niestety nie wiem jak to sie konczy, niestety nie ma ogolnie dostepnych
danych na ten temat.

> Raport BS według mnie jest logiczny jednak jak już pisałem
> niepełnosprawni są tam traktowani przedmiotowo.

Tylko jak taktowac ON jak partnerow (mowie o calym srodowisku a nie
jednostkach) skoro po ponad 10 latach transformacji nie ma wspolnego glosu
tej grupy. Owszem powstawaly przerozne rady, sejmiki itp ale nie potrafia, a
moze nie moga wypromowac potrzeb srodowiska.
> Do tego nasza narodowa cecha popadania z jednej
> skrajności w drugą.
> Zamiast poprawiać niektórzy chcą zupełnie zburzyć.
Sprecyzuj co rozumiesz przez niektorzy?

> Przez czas istnienia PFRON-u niepełnosprawni wyszli
> już z zamkniętych pomieszczeń i coraz bardziej będą
> chcieli być traktowani jako partnerzy.
Tylko jak szybko wykonac nastepny krok na tej drodze? Cale szczescie, ze
istnieja tacy ludzie jak Ty i takie inicjatywy jak LAMA, bo bym popadl w
defetyzm z powodu niemocy srodowiska ON.;)
pozdrawiam
R.T

3. Data: 2000-03-10 22:51:04

Od: "Marian L" <m...@e...bielsko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Radoslaw Tatarczak napisał(a) w wiadomości:
<23ay4.9431$Sf1.255889@news.tpnet.pl>...

> [...]
>istnieja tacy ludzie jak Ty i takie inicjatywy jak LAMA, bo bym popadl
>defetyzm z powodu niemocy srodowiska ON.;)

Hm, zawsze jest niezręczne czytanie pochwał
tym bardziej gdy sobie zdajemy sprawę iż
jesteśmy tylko trybikiem w realizacji pomysłu.

Jedno jest pewne - to że zakładamy konta e-poczty
uczniom niesłyszącym absolutnie nie wynika z jakiejś
nadmiernej sympatii, jakiegoś zauroczenia.
To jest zwykły rachunek - im to jest najbardziej potrzebne,
oni to najlepiej wykorzystają w nauce i życiu.

Oczywiście poznałem tutaj wielu ludzi z którymi się
zaprzyjaźniłem ale to też na zasadzie że wykorzystuję
ich umysł - i zawsze to mówię im w oczy.
Z nimi będę utrzymywał kontakt na priv dalej jak już
przekażemy prowadzenie e-poczty najbardziej
zainteresowanym. Wtedy też przestanę tutaj
pisywać.

No chyba że nie potrafimy z przyjaciółmi
rozwiązać jakiegoś następnego problemu ;-)))

Dlatego sądzę że egzaltacja czy defetyzm
nie ułatwiają życia - do wszystkiego należy
podchodzić ze spokojem, robić swoje.

Marian
--
Marian Landowski
http://www.lama.org.pl

4. Data: 2000-03-10 22:52:05

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marian L napisał(a):

ciach

> Przez czas istnienia PFRON-u niepełnosprawni wyszli
> już z zamkniętych pomieszczeń i coraz bardziej będą
> chcieli być traktowani jako partnerzy.

Chciec to my sobie mozemy....i na tym poprzestaniemy?

--
Pozdrowka
a...@c...pl

Zarabianie przez internet
Matura niewidomego
poszukuję tekstu ustawy o zaopatrzeniu emerytalnym pracowników i ich rodzin z 14 grudnia 1982r
Co na turnus ?
FORUM na Stronie Dzieci