RARUNKU! Wlasnie napilem sie odkamieniacza do czajnikow!

11. Data: 2003-11-06 14:03:50

Temat: Re: RARUNKU! Wlasnie napilem sie odkamieniacza do czajnikow!
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

smart ass wrote:
> Użytkownik "Grzegorz Szyszlo" <z...@w...lublin.pl> napisał w wiadomości

> Co z zasadą "pamiętaj chemiku młody, wlewaj zawsze kwas do wody" ?

iiii... tam :)

zapamietaj se zawczasu, wlewaj zawsze wode do kwasu :)
(najlepiej stezonego)

> może lepiej niech wypije mleko?
> Longinus w ogóle żyje jeszcze po tym wszystkim??

nie odzywa sie. trudno powiedziec.
ale wiem o pewnej sytuacji, jak gosciu lyknal sobie
stezony srodek do dezynfekcji szpitalnej. przezyl.

znik.

12. Data: 2003-11-06 16:46:55

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapamietaj se zawczasu, wlewaj zawsze wode do kwasu :)
> (najlepiej stezonego)

Uo matko!
Tylko bez takich, bo jeszcze ktos na serio wezmie....

Aga

Biseptol
Nietypowe siniaki
uklad odpornosciowy u rocznego dzieciaczka
Badanie DNA pod kątem stwierdzenia niesymetryczności ciała?
operacja chirurgiczna a zoltaczka