Re: RFD: pl.soc.wegetarianizm - zmiana opisu

1. Data: 2002-10-08 20:39:04

Temat: Re: RFD: pl.soc.wegetarianizm - zmiana opisu
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <siwa@bez_tego.vege.pl> wrote in message
news:Xns92A1D7380D253siwa@193.110.120.9...
> To wspaniała, światła myśl. Ponieważ jak zauważyliśmy jedyną osobą której
> obecna formuła psw się podoba jest Pszemol, takim miejscem chcielibyśmy
> widzieć, jak sama nazwa wskazuje pl.soc.wegetarianizm.

Jestem tu jedyną osobą na razie protestującą przeciw zmianom,
choćby dlatego, że na pl.soc.wegetarianizm nie poszła informacja
o rozpoczętej tu dyskusji. Czy to był przypadek czy celowe działanie
Witolda, który knuje dosyć ostro? wiedząc co pisał o swoich planach
na ircx.pl.polskavege domyślam się, ze celowe działanie. Oto próbka:

1. Data: 2002-10-08 21:15:57

Od: "Ewa Hełpa-Kulińska" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> [...]
> choćby dlatego, że na pl.soc.wegetarianizm nie poszła informacja
> o rozpoczętej tu dyskusji. Czy to był przypadek czy celowe działanie

Czy zamiast węszyć tutaj teorię spiskową i zamach na Twoją osobę, mógłbyś w
wolnej chwili zapoznać się z poradnikiem Zenobiusza Zimnego na temat
tworzenia nowych grup dyskusyjnych? Polecam, jest to bardzo ciekawa lektura.
Wysyłanie RFD jest omówione w częsci trzeciej. Dla Ciebie fragment:

"4.3. RFD obowiązkowo musi zostać wysłane na <news:pl.news.nowe-grupy>.
Poza tym, możesz *równocześnie* wysłać je na kilka (nie więcej niż 4) innych
grup, jednakże w takim wypadku POWINNO się ustawić nagłówek Followup-To
(w MS Outlook Express -> Widok -> Pokaż wszystkie nagłówki, nagłówek
"Prześlij w załączeniu") na pl.news.nowe-grupy."

Proszę o zwrócenie uwagi na słowa: "możesz *równocześnie* wysłać je". Zatem
Witek nie popełnił IMHO jakiegoś szczególnego błędu (no chyba, że się mylę).

Punkt 7 poradnika to "Przypadki szczególne - specjalne RFD". Tu z kolei
możesz poczytać o RFD w przypadku zmiany opisu grupy już istniejącej.

Naprawdę, warto poświęcić trochę czasu, aby zapoznać się z tymi zasadami.

1. Data: 2002-10-08 21:43:09

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Hełpa-Kulińska" <e...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Witek nie popełnił IMHO jakiegoś szczególnego błędu (no chyba, że się mylę).

Nie twierdziłem, że popełnił formalny błąd, bo doskonale znam reguły
zakładania nowych grup. Chodziło mi tylko o to, że nieposłanie
zaproszenia do dyskusji na grupy, których bezpośrednio dyskusja
dotyczy uważam za zagrywkę poniżej pasa, a w tym kontekście,
wykorzystywanie argumentu, że tylko ja jestem przeciw, skoro ani
na pl.rec.kuchnia ani pl.soc.wegetarianizm nie było informacji
o rozpoczęciu dyskusji uważam za zwyczajne nadużycie.

Nie wiem jaki był powód dla którego Witold nie skrosował ogłoszenia
choć na pl.soc.wegetarianizm, grupy o którą w gruncie rzeczy chodzi,
a w kontekście dosyć ostrych knowań, których próbkę przedstawiłem
i mogę przedstawić więcej zgaduję, że to było celowe. Jeśli się
mylę to może sam Witold nam to wyjaśni dlaczego osoba, która od
wielu lat uczesniczy aktywnie w życiu usenetu popełniła taki "błąd"...

1. Data: 2002-10-09 05:25:20

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> napisał(a) w wiadomości

> celowe działanie Witolda, który knuje dosyć ostro

Cieszę się, że Witek stara się przewidzieć bieg spraw i eliminuje
niepotrzebne konflikty nim jeszcze się pojawą. To nie "knucie" a
inteligencja.

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

1. Data: 2002-10-09 06:21:45

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I wlasnie z powodu takich jalowych dyskusji jak powyzsza ja zwatpilam w sens
uczestnictwa w grupach wege...kilku trolli wystarcza by zepsuc dobra
atmosfere;-((

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-10-09 06:26:40

Od: Peyton <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spomiędzy jego sztywnych palców wypadła zakrwawiona kartka podpisana
"Basia":
> I wlasnie z powodu takich jalowych dyskusji jak powyzsza ja zwatpilam w sens
> uczestnictwa w grupach wege

ta dyskusja nie jest jalowa. jest czescia procesu zmiany opisu grupy,
dzieki czemu takze z formalnego punktu widzenia bedzie to grupa dla
wegetarian, a nie dla trolli.

ustawiam fut na p.n.n-g, aby nie katowac juz tym tematem bogu ducha
winnych grupowiczow z p.r.k. :-)

p8on

1. Data: 2002-10-09 06:27:22

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Basia <b...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> kilku trolli wystarcza by zepsuc dobra atmosfere;-((

I dlatego propozycja zmiany opisu grupy.

--
http://puszkkka.vege.pl/ [Najlepsza książka kucharska]

1. Data: 2002-10-09 06:47:34

Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia" <b...@p...onet.pl> rzecze tak w

> I wlasnie z powodu takich jalowych dyskusji jak powyzsza ja zwatpilam
> w sens uczestnictwa w grupach wege...kilku trolli wystarcza by zepsuc
> dobra atmosfere;-((

Ja też zwątpiam (dziwne słowo mi wyszło ;) i chciałabym zmiany opisu grupy,
żeby to wyeliminować przynajmniej częsciowo.
Obecny opis wypłoszył skutecznie z psw osoby, które miały coś do
powiedzenia, a nie mieli ochoty się wykłócać. Zostali trolujący mięsożercy
i pyskaci wegetarianie, którzy jak ten Zwierz Alpuchary bronią się jeszcze
z garstką rycerza przed zawłaszczeniem psw przez Pszemola i wierną mu
rzeszę optymalnych.

--
Y ___ \ s i w a @ v e g e . p l |
(")__<^^^>___/ ICQ:67729327 GG:25557 |

1. Data: 2002-10-09 06:57:45

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <s...@p...lp> napisał w wiadomości
> Basia <b...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> I dlatego propozycja zmiany opisu grupy.

i fajnie

tak na marginesie to taka dyskusja nie powinna pojawic sie na grupie
kuchennej, w zaden sposob jej nie dotyczy i kolejny raz osoba ktora
rozpoczela ten watek wystawila sobie swiadectwo(bardzo kiepskie).

Basia

1. Data: 2002-10-09 07:03:23

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

> tak na marginesie to taka dyskusja nie powinna pojawic sie na grupie
> kuchennej

Ups! Nawet nie zauważyłem. Przepraszam. Ja czytam tę dyskusję na
pl.news.nowe-grupy i tam ustawiam FUTa.

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]
http://www.vege.pl/ [Wegetariański niezbędnik]

Pyszny twarożek mi wyszedł.....(chwalę się;)
Re: Sklejone frytki
KOLACJA WE DWOJE - świece, wino
to ja Kaska Nowak:-) Mleczko karpia:-)
Re: porto - ratunku