RTV do łazienki

1. Data: 2008-09-23 18:41:17

Temat: RTV do łazienki
Od: "kr" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odprężając się podczas kąpieli w wannie można by się pogapić w telewizor i
coś obejrzeć. Czy jakieś modele są predysponowane do takich pomieszczeń
(okresowy zwrost wilgotności, zwłasza dotyczy pilota). Myślałem o jakiś
niedużym LCD.

2. Data: 2008-09-23 19:26:28

Temat: Re: RTV do łazienki
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kr" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> coś obejrzeć. Czy jakieś modele są predysponowane do takich pomieszczeń
> (okresowy zwrost wilgotności, zwłasza dotyczy pilota). Myślałem o jakiś

Kurna Expert czy co? Mata grzewcza do brodzika obok zwyklej podlogowki,
podgrzewanie lustra, a teraz ten LCD. Rence opadajom.

3. Data: 2008-09-23 19:42:46

Od: "kr" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Użytkownik "kr" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Kurna Expert czy co? Mata grzewcza do brodzika obok zwyklej podlogowki,
> podgrzewanie lustra, a teraz ten LCD. Rence opadajom.
Pocieszę cię, ale blu ray-a nie planuję do łazienki. Ale telewizor owszem bo
już stosowne kable pociągnięte.

4. Data: 2008-09-23 19:49:04

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Pocieszę cię, ale blu ray-a nie planuję do łazienki. Ale telewizor owszem
> bo już stosowne kable pociągnięte.

Jakiez to kable masz pociagniete?

5. Data: 2008-09-23 20:15:21

Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kr" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Pocieszę cię, ale blu ray-a nie planuję do łazienki. Ale telewizor owszem
> bo już stosowne kable pociągnięte.
A wifi tam jest?
;-)
Andrzej

6. Data: 2008-09-23 20:16:20

Od: "kr" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Użytkownik "kr" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jakiez to kable masz pociagniete?

Koncentryk i 230V

7. Data: 2008-09-23 20:20:32

Od: "kr" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Koncentryk i 230V

Ale chętnie wysłucham wszelkich sugestii o nowinkach technicznych możliwych
do zastosowania w łazience.
Tylko prosze bez żartów

8. Data: 2008-09-23 20:21:34

Od: "kr" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wifi tam jest?
> ;-)
> Andrzej

Wifi chcesz ciągnąć kablem? :)))))))))))))

9. Data: 2008-09-23 20:35:48

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale chętnie wysłucham wszelkich sugestii o nowinkach technicznych
> możliwych do zastosowania w łazience.
> Tylko prosze bez żartów

No wiec bardziej bym sie bal o TV niz o pilota.

10. Data: 2008-09-23 20:45:06

Od: kuba <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kr pisze:

> Wifi chcesz ciągnąć kablem? :)))))))))))))

Przy takim okablowaniu i naladowaniu pradem moze nie dzialac ;)
Podlogi pod pradem,wanny pod pradem,lustra pod pradem,moga byc zaklocenia.
Ciekawe co da sie jeszcze w lazience podlaczyc pod napiecie?

Obowiązki administratora
pralko-suszarka
Jaki bezpiecznik do plyty grzejnej
pralko-suszarka