Re: RU - 486 abortion-pill

From: s...@m...com
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.soc.dzieci
Subject: Re: RU - 486 abortion-pill
Date: Sat, 30 Sep 2000 17:27:52 GMT

In article <8r3c3p$rc6$1@nnrp1.deja.com>,
c...@p...wp.pl wrote:
> [...]
Idac sladem przeciwnikow
> wprowadzenia tej pigulki mozna zaproponowac aby bylym palaczom, ktorzy
> zachorowali na raka pluc, odebrac prawo do srodkow przeciwbolowych,
przeciez
> sami sa sobie winni czyz nie?
>
> Cien
>
> Podoba mi sie to porownanie. Dobra robota.

Uwazam, jak wiekszosc logicznie myslacych ludzi, ze nie powinno byc
jakichkolwiek dyskusji na temat legalnosci aborcji. To KOBIETA -
obojetnie jakiej narodowosci, rasy, wyznania - powinna sama zadecydowac
w sprawie swojej ciazy. To jest jej sumienie i jej przyszle zycie. Jej
sytuacja spoleczna i materialna.
Najprostsza rzecza jest "zrobic" dziecko. Ale wychowac? Czy lepiej
doprowadzac do sytuacji przepelnionych Domow Dziecka? Najczesciej z
patalogicznych rodzin, lub z jej braku, powstaja ciemne charakterki.
Pozniej ogromna akcja resocjalizacji.
Kosciol? Tak, jest przeciw aborcji. Ale czy pomaga potem matkom
potrzebujacym ich wsparcia?
Co w ogole mezczyzni maja tu do powiedzenia? (w relacji malzenskiej
moga pomoc w decyzji takiej czy innej, z takich czy innych wzgledow,
ale to i tak kobieta berze na siebie pietno usuniecia plodu).

Pozdrawiam
sezal

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.