RZS i krwotok z nosa

1. Data: 2002-12-27 13:47:10

Temat: RZS i krwotok z nosa
Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki może być związek między reumatoidalnym zapaleniem stawów i krwotokiem z
nosa? Czy to częste zjawisko przy RZS?

2. Data: 2002-12-27 14:03:27

Temat: Re: RZS i krwotok z nosa
Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> napisał w wiadomości
> Jaki może być związek między reumatoidalnym zapaleniem stawów i krwotokiem
> nosa? Czy to częste zjawisko przy RZS?

Przy okazji - które z pierwiastków lub witamin mają znaczący wpływ na
wzmocnienie naczyń krwionośnych? (ewentualnie co innego powoduje ich
wzmocnienie?)

3. Data: 2002-12-27 14:14:02

Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki może być związek między reumatoidalnym zapaleniem stawów i krwotokiem
> nosa? Czy to częste zjawisko przy RZS?

Jeszcze jedno - czy branie leku Rodanol S może być przyczyną krwotoków z
nosa? Czytałem, że mogą występować krwawienia z układu pokarmowego, ale o
nosie nic nie pisało.

4. Data: 2002-12-27 23:14:46

Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rodanol zmniejsza krzepliwość krwi. Hamuje 'zlepianie' się płytek krwi,
także krwawienie z nosa może mieć związek z zażywaniem tego leku.
A co do uszczelnienia naczyń - to rutozyd+wapń (acorutical, rutinoscorbin,
Calcium Polfa i in.), hesperydyna +diosmina (Detralex), Calcium dobesilate i
jeszcze troszkę...

--
Jasiek
a...@p...onet.pl

Woskowanie Uszu ! strony i porady potrzebne...
jak temperatura w której przebywamy
Jaki polecacie lek na katar?
Wypadanie włosów
Blizny