Rachunki za prąd...

1. Data: 2006-08-31 12:18:10

Temat: Rachunki za prąd...
Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Może ktoś sobie liczy ile wydaje za prą albo nawet pamięta :)

Na starym mieszkaniu płaciliśmy 100 / 2 miesiące.
Teraz przyszło nowe rozliczenie i wyszło im że powinniśmy im płacić 218 zł /
2 miesięce (wychodzi około 10kWh na dzień)
Z rozliczeń za poprzedni rok (od sierpnia do sierpnia) wyszło że zużyliśmy
około 9kWh na dzień.

Albo przedtem mało zużywaliśmy prądu alebo teraz jakoś dużo...

Możecie mnie wyprostować ??

2. Data: 2006-08-31 13:15:51

Temat: Re: Rachunki za prąd...
Od: Robert Steward <b...@a...su> szukaj wiadomości tego autora

Krasnal napisał(a):
> Witam
>
> Na starym mieszkaniu płaciliśmy 100 / 2 miesiące.

u nas wychodzi podobnie 45 miesiąc:
2 osoby w kawalerce: ja i panna zapominająca zgasić światło w łazience :-)
zarówki energooszczędne,
brak tv,

> [...]
> 2 miesięce (wychodzi około 10kWh na dzień)
> Z rozliczeń za poprzedni rok (od sierpnia do sierpnia) wyszło że zużyliśmy

zużycie od 10 do 06 roku kolejnego 339 kWh

> Albo przedtem mało zużywaliśmy prądu alebo teraz jakoś dużo...

i tak leci od 4 latek...

"Jak wyspana to nieszczęśliwa,Jak szczęśliwa to niewyspana...
To jest życie erotomanki,To jest życie erotomana..."

3. Data: 2006-08-31 18:03:03

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Krasnal napisał(a):
> [...]
> 2 miesięce (wychodzi około 10kWh na dzień)
> Z rozliczeń za poprzedni rok (od sierpnia do sierpnia) wyszło że zużyliśmy

dobra, ale to jest prognoza (w nowym mieszkaniu) czy z faktycznego
pomiaru? bo jak niedlugo mieszkasz, to to moze byc prognoza i pozniej
bedzie wyrownanie

ja jakos place podobnie (tz jakos.. 90/miesiac?)

Sierp

4. Data: 2006-09-01 07:05:10

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 31 Aug 2006 14:18:10 +0200, na pl.rec.dom, Krasnal napisał(a):

> [...]
> około 9kWh na dzień.
>
> Albo przedtem mało zużywaliśmy prądu alebo teraz jakoś dużo...

Nie ma co prostowac, tyles zluzyl :)

ja mam ponad 100 a zima 130 nawet za dwa miesiace, ale u mnie czajniki
bezprzewodowe czesto - pyk, zelazka codziennie, telewizor prawie 24 h, 2
komputery, czesto pralka, piekarnik... coz, mimo stsowania
energooszczednych swietlowek kompaktowych, tak swoja droga rachunki
obnizyly sie mocniej jak zaczalem odlaczac od pradu wszelkie "stanby" i
inne nie potrzebne zasilacze,

5. Data: 2006-09-01 07:13:35

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 2 miesięce (wychodzi około 10kWh na dzień)
> Z rozliczeń za poprzedni rok (od sierpnia do sierpnia) wyszło że zużyliśmy

Prognoza zużycia prądu jest robiona na podstawie analogicznego zużycia
rok wcześniej (ja teraz nie place w ogóle, bo rok temu jeszcze się nie
wprowadziliśmy)
10% to niewielka różnica.
--
___________________________________________MAT______
__

6. Data: 2006-09-01 08:58:18

Od: Peptulis Amargolis <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

sa takie liczniki energii elektrycznej wtykane w gniazdo. Kup sobie
takie cos, to zobaczysz co ile pozera pradu.

Sam komputer przy ktorym nikt nie siedzi to jakies 60-100-120W (nowsze
wiecej). Jakby sie zostawilo zarowke 100W wlaczone przez kilka godzin,
to by kogos ruszylo, ze sie niepotrzebnie swieci. A komputer niech
sobie chodzi.......

7. Data: 2006-09-01 08:59:56

Od: Peptulis Amargolis <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

idz i podpisz umowe na rozliczenie 2 miesieczne (jezeli nie masz) i
bedziesz placic wg zuzycia dwumiesiecznego.

8. Data: 2006-09-01 09:28:41

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> idz i podpisz umowe na rozliczenie 2 miesieczne (jezeli nie masz) i
> bedziesz placic wg zuzycia dwumiesiecznego.

A po co?
--
___________________________________________MAT______
__

9. Data: 2006-09-02 22:53:13

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krasnal" <krasnaldom@> Na starym mieszkaniu płaciliśmy 100 / 2
> [...]
> około 9kWh na dzień.
>
> Albo przedtem mało zużywaliśmy prądu alebo teraz jakoś dużo...

U mnie komputer 24/dobę, bojler elektryczny, czajnik i jakieś 150/ m-c

Tomek

10. Data: 2006-09-04 06:41:45

Od: "Pablo" <pablosm_@nie_spamowac_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> około 9kWh na dzień.
>
> Albo przedtem mało zużywaliśmy prądu alebo teraz jakoś dużo...

to u mnie było 75 zł/2 mies ale po odłączeniu wszelkich niepotrzebnych
zasilaczy od komórek i innych, spadło do 65.
Żarówki zwykłe, tv od 8 do 1-2, komp to samo tyle że laptop, płyta i
piekarnik gazowe, pranie co drugi dzień (małe dziecko), żona ma zwyczaj
niegaszenia światła za sobą, bo "jak sie tylko film skończy to tam idzie"

płyta gazowa ...
rolety podgumowane jak się Wam sprawują?
pralka automatyczna + kamix
Okna PCV sprawdzona firma Warszawa
zestaw prysznicowy