zestaw prysznicowy

1. Data: 2006-08-30 23:32:29

Temat: zestaw prysznicowy
Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

zastanawiam sie nad wyborem baterii prysznicowej oraz sluchawki.
Bardziej sklaniam sie do baterii z termostatem natomiast nie mam
pojecia czy warto jest wydac dodatkowe pieniadze na sluchawke ktora
"napowietrza" wode. Widzialem takie rozwiazanie w sluchawkach firmy
Hansgrohe. Czy ktos z Was zafundowal sobie takie cos i moze sie
wypowiedziec czy zakup wart byl swojej ceny?

2. Data: 2006-08-31 15:54:15

Temat: Re: zestaw prysznicowy
Od: "Raff" <a...@b...gdynia.multicon.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <f...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
s.com...
> [...]
> Hansgrohe. Czy ktos z Was zafundowal sobie takie cos i moze sie
> wypowiedziec czy zakup wart byl swojej ceny?

Kupilem zestaw Oras - z bateria termostat. Musze powiedziec, ze "mgielka" jak ja
to nazywam to bardzo przyjemna rzecz. Kwestia gustu oczywiscie.
Raff
PS. Usun box z adresu.

3. Data: 2006-08-31 21:35:50

Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Hansgrohe. Czy ktos z Was zafundowal sobie takie cos i moze sie
> wypowiedziec czy zakup wart byl swojej ceny?

Ja sie nieco na hans grohe zawiodlem. Mam glowice prysznicowa, która daje
bardzo fajne 3 rodzaje strumienia, ale przelacznik dziala bardzo ciezko, a
oslona przegubu zjezdza.

Pozdrawiam,
Przemek

http://madoniowie.republika.pl
To nie nasza biurokracja jest za duza na nasze panstwo, tylko nasze panstwo
jest za male na nasza biurokracje. (Zarko Petan)

4. Data: 2006-09-01 07:02:33

Od: "NATANEL" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
ja używam i polecam zestaw słuchawkowy firmy Askopol z Częstochowy.
Słuchawka 8 funkcyjna z wkładem ceramicznym (ma funkcję sauny - super!!)
uchwyt ścienny, mydelniczka wąż można dobrać różne baterie .
Najważniejsze - niedrogo
Pozdrawiam
Natanel

Użytkownik "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> napisał w
wiadomości news:ed7ksi$7g7$1@news.onet.pl...

5. Data: 2006-09-01 07:18:01

Od: "TMK" <t...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uzytkownik <f...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
s.com...

Jezeli masz w poblizu castorame, to mozesz obejrzec sluchawke fala o ich
nr casto 535379 - znacznie nizsza cena (z 20-30zl) i takze z efektem mgielki.
wyglada tak:
http://images6.theimagehosting.com/sluchawka.th.jpg

Uzywamy w domu od jakichs 10 m-cy i na razie jest OK.

--
Pozdrawiam, TMK

Kuchenka mikrofalowa - gotowanie na parze i inne bajery - warto?
porady, "zrób to sam", itp...
Dobry i tani sklep z AGD
Electrolux EWT 1216
piekarnik/opiekacz