porady, "zrób to sam", itp...

1. Data: 2006-08-30 13:55:02

Temat: porady, "zrób to sam", itp...
Od: "homereska" <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

witam

gdzie w sieci mozna poczytac rózne porady, wskazówki, metody itp
pomocne przy remontowaniu mieszkania?

interesuja mnie portale tematyczne, fora dyskusyjne itp.

z góry dzieki za wskazówki.

2. Data: 2006-08-30 14:01:21

Temat: Re: porady, "zrób to sam", itp...
Od: mario <r...@...migrol.pl> szukaj wiadomości tego autora

znam www.muratordom.pl i jego forum - niezłe

3. Data: 2006-08-30 14:01:55

Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"homereska" <h...@g...com> wrote in message
.com...
witam

> gdzie w sieci mozna poczytac rózne porady, wskazówki, metody itp
> pomocne przy remontowaniu mieszkania?

Szukasz interesujacych cie hasel w archiwum grup pl.rec.dom oraz
pl.misc.budowanie, poza tym polecam forum muratora, także na stronach
leroy merlin oraz castoramy mozna poczytac pdf'y z instrukcjami
jak wykonac rozne drobne prace remontowe.
Poza tym google ;-)

Romek
=> http://www.rtj-foto.com <= zapraszam do galerii fotografii

4. Data: 2006-08-30 14:09:05

Od: "R" <7...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja polecam strony LeroyMerlin i Castoramy, tam jest duzo porad jak i co
zrobic wlacznie jakie narzedzia i materialy nalezy przygotowac przed
przystapieniem do prac.

Np.:
http://www.leroymerlin.pl/mpng2-front/pre?zone=zonec
atalogue&renderall=on&idLSPub=1101395990

Uzytkownik "homereska" <h...@g...com> napisal w wiadomosci

5. Data: 2006-08-30 15:05:21

Od: "LukasMWS" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "homereska" <h...@g...com> napisał w wiadomości
.com...
witam

gdzie w sieci mozna poczytac rózne porady, wskazówki, metody itp
pomocne przy remontowaniu mieszkania?

Kilka lat temu dyskutowaliśmy na tej grupie o tym ile kosztuje montaż
klimatyzatora i czemu tak dużo a poza tym o klimatyzacji w ogóle i o
możliwości dokonania samodzielnego montażu klimatyzatora.
Przez te trzy lata nie dałem tematowi spokoju i drążyłem sprawy.
Efektem tego stały się dwa foto-poradniki pod tytułem, jak "zamontować
własnoręcznie klimatyzator".
Poradniki stworzone z resztą ku zgryzocie monterów ;-)
Jeden poradnik powstały w zasadzie bez mojej ingerencji:
http://www.arbiter.pl/galeria/klimatyzacja

A drugi, stworzony z moim udziałem:
http://samzamontuj.republika.pl/

Tego typu prace wykonuje się nieco rzadziej niż powiedzmy tynkowanie, ale
jestem pewny, że wielu jeszcze się przyda, bo już wielu skorzystało.

Zdrówka!
--
LukasMWS
... remontuję, urządzam

6. Data: 2006-08-31 07:29:34

Od: "kamilltee" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciach

www.przewodnik-budowlany.com/pdf

ścwietna skany w pdf-ach prac od fundamentów po krany i malowanie

7. Data: 2006-08-31 12:24:52

Od: "LukasMWS" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kamilltee" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> www.przewodnik-budowlany.com/pdf
> ścwietna skany w pdf-ach prac od fundamentów po krany i malowanie

Byłoby miło i niezwykle praktycznie, ale...
"Pod tym adresem nie ma jeszcze serwisu WWW.
Zapraszamy wkrótce."

Zdrówka!
--
LukasMWS
... remontuję, urządzam

8. Data: 2006-08-31 23:23:52

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

LukasMWS wrote:

> Byłoby miło i niezwykle praktycznie, ale...
> "Pod tym adresem nie ma jeszcze serwisu WWW.
> Zapraszamy wkrótce."

Dopisz ".pl" po "com" i będzie git ;)

9. Data: 2006-09-01 04:27:55

Od: "Krzemo" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kamilltee" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

>www.przewodnik-budowlany.com/pdf

>ścwietna skany w pdf-ach prac od fundamentów po >krany i malowanie

Tak, tylko że dostęp jest płatny - czyli Ty jesteś SPAMEREM!

;-)

10. Data: 2006-09-01 08:05:33

Od: k...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

kamilltee wrote:
> ciach
>

> www.przewodnik-budowlany.com/pdf
>
> ścwietna skany w pdf-ach prac od fundamentów po krany i malowanie

zabrakło pl !!!
http://www.przewodnik-budowlany.com.pl/pdf/

Dobry i tani sklep z AGD
Electrolux EWT 1216